سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۱۰۷
سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۸

فکرشهر: فرمانده نیروی زمینی سپاه با اعلام جزئیات عملیات دستگیری و انهدام خانه‌های تیمی عوامل حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان، عامل این عملیات انتحاری را حافظ محمدعلی از پاکستان معرفی کرد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از حادثه ای که رخ داد اقدامات زیادی انجام دادیم و بعد از اینکه قطعات خودروی انتحاری را به برادرانمان در نیروی انتظامی تحویل دادیم، هویت خودرو را مشخص کردند و بعد از شناسایی هویت آن نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه عملیات دستگیری و انهدام تیم پشتیبانی کننده و تیمی که خودرو را برای این اقدام آماده کرده بودند، آغاز کردند.

وی افزود: دو روز قبل اولین سرنخی که به دست آورده بودیم که یک خانم بود را دستگیر کردیم و بعد از دستگیری این عامل تروریستی، به افراد دیگر هم رسیدیم.

سردار پاکپور ادامه داد: دو نفر از عناصر تیم تروریستی پاکستانی بودند و عامل انتحاری نیز فردی به نام حافظ محمدعلی از پاکستان بود و یک فرد دیگر از پاکستان نیز حضور داشت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ٣ نفر از عوامل تیم تروریستی از منطقه سیستان و بلوچستان بودند، تصریح کرد: دو نفر از آنها دستگیر شده اند و یک نفر هم متواری است که ان‌شاءالله به زودی دستگیر خواهد شد.

وی ادامه داد: این گروهک مهمات و تجهیزات بسیار زیادی آماده کرده بودند و اقداماتی که می خواستند انجام دهند، فقط صرفا برای این کار نبوده و قصد داشتند اقدامات تروریستی را در ٢٢ بهمن و سایر مناسبت ها انجام دهند. در آن زمان تمهیدات زیادی را برای راهپیمایی ٢٢ بهمن داشتیم و آنها موفق نشدند و حتی در ایام دهه فجر در مرز نیز عناصر تروریست تلاش زیادی کردند که اقداماتی از این قبیل انجام دهند اما نتوانستند.

سردار پاکپور با اشاره به اقدام اخیر تروریست ها در منطقه سیستان و بلوچستان، گفت: آنها اقدام خاصی نتوانستند انجام بدهند و این حرکت کوری است که یک ماشین را در جاده ترانزیتی منفجر کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر