سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور
کد خبر: ۵۳۱۱۶
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: تیم پرسپولیس گناوه بعد از ظهر امروز در استادیوم انقلاب کرمانشاه مهمان تیم بعثت این شهر بود که این دیدار با گل نماینده کرمانشاه با نتیجه یک بر صفر به سود بعثت کرمانشاه به پایان رسید.
به گزارش فکرشهر از فارس، در ادامه دیدار‌های هفته بیستم فوتبال باشگاه‌های دسته دوم کشور، تیم پرسپولیس گناوه بعد از ظهر امروز در استادیوم انقلاب کرمانشاه مهمان تیم بعثت این شهر بود که این دیدار با گل نماینده کرمانشاه با نتیجه یک بر  صفر به سود بعثت کرمانشاه به پایان رسید تا روند ناکامی‌های پرسپولیس گناوه ادامه داشته باشد.

پرسپولیس گناوه تا کنون 22 امتیاز کسب کرده و در مکان نهم گروه ب این رقابت‌ها قرار دارد. نماینده گناوه در نیم فصل دوم تاکنون ناکام بوده است و تنها یک برد در نیم فصل دوم توانسته کسب کند. سرمربی و هیئت مدیره تیم پرسپولیس گناوه باید هر چه سریعتر به فکر رفع نقاط ضعف خود باشند، در غیر این صورت باید خود را آماده سقوط به دسته سوم فوتبال کشور کنند.

پرسپولیس گناوه این فصل با کمک‌های برخی از مقامات سیاسی با خرید امتیاز پا به عرصه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور گذاشته است اما تاکنون شاگردان نادر جعفری منفرد موفق به کسب نتایج در خور هواداران گناوه‌ای نشده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر