شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۱۳۸
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: چهارمین همایش ملی میگوی ایران با حضور مسئولان کشوری و استانی و تولید کنندگان و آبزی پروران در بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، رئیس پژوهشکده تحقیقات میگوی کشور مستقر در بوشهر صبح چهارشنبه در این همایش از ارسال ۱۶۰ مقاله در ۱۲ محور به دبیرخانه همایش ملی میگوی ایران خبر داد و اظهار داشت: ۱۰۵ مقاله به صورت پوستر و ۲۳ مقاله برای سخنرانی انتخاب شد.

عقیل دشتیان نسب از مهمترین اهداف این همایش به تبادل نظر و تصمیم گیری در زمینه پرورش میگو اشاره کرد و ادامه داد: در خلال این همایش میزگردهای تخصصی در قالب هفت موضوع مهم میگو برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی طراحی و مدیریت استخرهای نرسری متناسب با صنعت پرورشی میگوی ایران خبر داد و اضافه کرد: همچنین کارگاه اصول نمونه برداری پارامترهای اکولوژیک و بهداشتی از استخرهای پرورش میگو برگزار خواهد شد.

رئیس پژوهشکده تحقیقات میگوی کشور از برگزاری رویداد کارآفرینی با عنوان ایده‌ها و استارتاپ های شیلاتی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: از ۲۱ طرح و ایده استارتاپی سه طرح برتر انتخاب و به جشنواره کشوری کارآفرینی معرفی می شوند.

وی با اشاره به تجلیل از فعالان صنعت میگوی پرورشی استان بوشهر در خلال این همایش بیان کرد: از دیگر برنامه‌های این همایش می‌توان به برپایی جشن شکرگزاری برداشت میگو اشاره کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر