جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی« فکرشهر»/ سرپرست فرمانداری دشتستان در دومین جلسه ستاد خدمات سفر مطرح کرد:
فکرشهر - اسماء بوستانی: دومین جلسه ستاد خدمات سفر، یکم اسفند ماه در فرمانداری دشتستان برگزار شد. به گزارش فکرشهر، سرپرست فرمانداری دشتستان ضمن تشکر از نگاه ویژه استاندار به دلیل انتخاب وی به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان، اظهار داشت: امید است که با همکاری روسای ادارات، بخشداران، دهیاران، اعضای شورای تامین و .... در سایه وفاق و همدلی بتوانیم اتفاقات مفید و ارزشمندی را در سطح شهرستان رقم بزنیم.
کد خبر: ۵۳۱۵۳
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

فکرشهر - اسماء بوستانی: دومین جلسه ستاد خدمات سفر، یکم اسفند ماه در فرمانداری دشتستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، سرپرست فرمانداری دشتستان ضمن تشکر از نگاه ویژه استاندار به دلیل انتخاب وی به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان، اظهار داشت: امید است که با همکاری روسای ادارات، بخشداران، دهیاران، اعضای شورای تامین و .... در سایه وفاق و همدلی بتوانیم اتفاقات مفید و ارزشمندی را در سطح شهرستان رقم بزنیم.

جواد لقمان زاده با بیان اینکه انتظار می رود همه اقشار رفتار شایسته ای با مسافرین نوروزی داشته باشند، افزود: زیرا رفتار و برخورد با مهمانان نوروزی در جذب گردشگر بسیارتاثیرگذار است؛ امیدوارم که شهرداران و مابقی مسوولین شرایط مطلوب جهت رفاه حال مسافرین  را ایجاد کنند، چرا که این مهمانان بعد از برگشت به شهر خود می توانند سفیران فرهنگی برای استان و شهرهای ما باشند.

لقمان زاده یکی از مصوبات مهم جلسه را اعلام بهترین و ضعیف ترین عضو ستاد در جلسه ای بعد از تعطیلات اعلام کرد و افزود: بعد از تعطیلات نوروز از همه اعضای ستاد دعوت خواهیم کرد و در جلسه شورای اداری از قویترین عضو تقدیر خواهد شد و ضعیف ترین عضو ستاد نیز اعلام خواهد شد؛ به همین دلیل انتظار می رود گزارشات ارائه شده به ستاد واقعا انجام شده باشند؛ خدماتی مانند خدمات بانکی و خودپردازها تاثیر زیادی در خصوص رضایتمندی مهمانان نوروزی خواهند داشت.

سرپرست فرمانداری دشتستان دومین مصوبه جلسه را خطاب به بخشداران دانست و خواستاربرگزاری ‌ستاد هماهنگی خدمات سفر توسط بخشداران شد.

وی با اعلام اینکه استاندارد سازی تجهیزات در پارک ها حتما انجام شود تا شاهد اتفاقی که در سال ۹۵ در یکی از پارک های شهر برازجان رخ داد، نباشیم، خطاب به ادارت مختلف گفت: اداره میراث فرهنگی و گردشگری نواقصات را به ما اعلام کند تا بتوانیم هر چه زودتر این نواقصات را به استان اعلام کنیم. لیست پزشکان متخصص کشیک در ایام نوروز اعلام شود؛ جمع آوری کودکان کار و متکدیان جزو دستور کارمان است و با همکاری نیروی انتظامی انجام خواهد شد؛ آموزش و پرورش نیز تا اسرع وقت نسبت به تجهیز مدارس اقدام و طی ۵ روز آینده لیست مدارس اسکان مسافران نوروزی را به ما اعلام کند.

لقمان زاده با اعلام اینکه شهردارانی که شهرهایشان در مجاور ورودی شهرستان است، مانند شهر دالکی، حتما در هنگام لحظه تحویل سال مراسم خاص استقبال از مهمانان نوروزی را در برنامه کاری خود داشته باشند، ادامه داد: شهرداری ها نیز جمع آوری نخاله های ورودی شهر را مد نظر داشته باشند، گزارش روسای کمیته ها نیز نهایتا تا ۱۵ اسفند ماه به فرمانداری اعلام گردد.

وی با اعلام اینکه تا زمانی که من به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان در خدمت شما هستم تمامی جلسات راس ساعت شروع می شود، افزود: نهایتا جلسات با ۳ تا ۵ دقیقه تاخیر شروع خواهد شد، و بعد از شروع جلسه درب ورودی قفل می شود؛ زیرا هیچ چیز به اندازه وقت برایمان ارزشمند نیست و غیبت هیچ مسوولی مورد قبول واقع نخواهد شد؛ همه مسوولین محترم مانند خواهر و برادرهای من هستند اما هیچ عذری جهت تاخیر در ورود به جلسه را قبول نخواهم کرد و هر مسوول زمان تاخیرات و غیبت هایش زیاد شود در ادامه راه با ما همراه نخواهند بود.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتستان با اعلام اینکه دومین جلسه ستاد خدمات سفر در نیمه دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: ساماندهی، اصلاح روشنایی،زیبا سازی  ورودی های شهر، مکان های اسکان مسافران و دیگر مسائل توسط شهرداری ها ومسوولین مربوطه شهرستان دشتستان انجام شود تا قبل از ایام تعطیلات این فعالیت ها به اتمام برسد.

عبدالحمید کریم آزاد افزود: عملیات حفاری در شهرها به جز دو شهر دالکی و تنگ ارم متوقف خواهد شد و ۱۵ فروردین به بعد این فعالیت ها مجددا آغاز خواهد شد، حفاری هایی که در حال انجام هستند نیز هر چه زودتر فعالیت خود را به اتمام برسانند.

وی با اعلام اینکه جهت برگزاری نمایشگاه های بهاره اگر شهرداران درخواستی داشته باشند، جهت هماهنگی به کمیته صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و هماهنگی های لازم را انجام دهند، ادامه داد:  شهرها و روستاها در حال انجام پروژه ها و زیبا سازی هستند، از شهرداران و دهیاران خواستارم که تا قبل از ایام تعطیلات فعالیت های خود را به اتمام رسانند.

کریم آزاد با اعلام اینکه بخشداران هماهنگی های لازم را با دهیاران در خصوص اتمام حفاری ها و پروژه های عمرانی انجام  و موارد ضروری را مد نظر قرار دهند، اظهار داشت: آموزش و پرورش لیست مدارس و مکان های اسکان مسافران نوروزی را تهیه و در اختیار نیروی انتطامی، شهرداری ها و ... در جهت رفع مشکلات مکان اسکان مسافران نوروزی قرار دهند.

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر