جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۲۳۸
شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۹

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: به منظور حمایت از دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از راه‌اندازی دانشگاه صنعتی در استان بوشهر ممانعت شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سعید زرین‌فر صبح شنبه در دیدار با معاون پژوهش و فنآوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است که باید از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

وی اضافه کرد: مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای لازمه توسعه کشور هستند و استانداری بوشهر در راستای توجه به دانشگاه فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر از ایجاد دانشگاه صنعتی در استان ممانعت کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان دانشگاه نسل سوم نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارد و حمایت از این دانشگاه ضروری است.

وی اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های استان بوشهر صادرات ۹۵ درصد صادرات نفت کشور و تولید بخش عمده گاز کشور است که به عنوان قطب انرژی و اقتصاد کشور شناخته می‌شود.

زرین‌فر خواستار توانمندکردن مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر شد و افزود: به  قابلیت‌های رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر و تیم کاری ایشان واقف هستیم و صنعت می‌تواند به مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اعتماد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود دانشکده‌های فنی استان، تا کنون پروژه‌هایی به این مراکز شیفت داده‌ایم و از عهده آن هم به خوبی بر آمدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر