جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۲۸۹
يکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

فکرشهر: شهر برازجان را از نظر نسبت جمعیت به مساحت می توان شهری با فشردگی جمعیتی پایین به شمار آورد.
به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان، توسعه افقی جغرافیای شهر برازجان و عدم توزیع متوازن امکانات سبب گردیده ناهماهنگی هایی را در برخی مولفه های توسعه ی شهری در نقاط مختلف شهر شاهد باشیم، اما طی دو سال اخیر برنامه ریزی مناسب و تلاش مستمری از طرف مجموعه شهرداری برازجان برای رفع این نقیصه شکل گرفته است. احیای فضاهای سبز و پارک ها در نقاط مختلف شهر، احداث اماکن تفریحی و ورزشی جدید در مناطق مختلف برازجان، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در بخش های کمتر توسعه یافته شهر و بسیاری موارد دیگر که طی دوران مسوولیت محمدحسن محمدی به عنوان شهردار برازجان به چشم می آید را می توان شاهد این مدعا دانست.اخیرا خبردار شدیم با دستور شهردار برازجان طرح ضربتی بهسازی و آسفالت بسیاری کوچه ها و خیابان های شهر برازجان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
شهردار برازجان در توضیح این طرح اظهار داشت: بهسازی و ارتقاء کیفیت ترافیکی معابر شهری همواره مد نظر بوده و شهرداری برازجان با در نظر داشتن اولویت ها توجه خاصی به این موضوع داشته است اما با توجه به نیازهای انباشته شده طی سال های گذشته در این حوزه، در روزهای اخیر با همت همکاران عزیزمان در مجموعه شهرداری اقداماتی صورت گرفته که می تواند در جبران بخشی از این کمبودها تاثیر مطلوبی به دنبال داشته باشد.
محمدحسن محمدی با اشاره به تشکیل اکیپ های مختلف در حوزه معاونت عمرانی شهرداری برازجان برای پیشبرد برنامه های در دست اقدام این شهرداری ادامه داد: در زیرسازی و آسفالت معابر شهر، نسبت به تشکیل 4 اکیپ مجزا اقدام گردیده که با تمام توان مشغول خدمت به شهروندان عزیز برازجانی باشند.

محمدی آسفالت کوچه ها و خیابان های شهر را بر اساس اولویت بندی دانست که این اولویت ها خود بر اساس مولفه هایی همچون میزان مشارکت شهروندان، زمان پرداخت حق مشارکت، حجم ترافیک و... شکل می گیرد.

 محمدی با بیان اینکه در نیمه دوم سال تا کنون نسبت به بهسازی، زیرسازی و آسفالت کوچه ها و خیابانهای شهر به مساحت 100000 مترمربع اقدام گردیده، افزود: تلاش می کنیم به حول و قوه الهی با فراهم آوردن امکانات مورد نیاز و با تلاش و پیگیری همکاران عزیزمان در حوزه معاونت عمرانی طی مدت باقیمانده تا پیش از عید نوروز، 22000 مترمربع دیگر از معابر شهری آسفالت گردد که با این اتفاق ان شاء الله به اهداف تعریف شده خود مبنی بر آسفالت بیش از 120000 مترمربع از معابر شهری برازجان در نیمه ی دوم سال 1397 دست یابیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر