چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۴۸۵
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۷

فکرشهر: رويداد استارتاپی آبزيان بوشهر كه با هدف کارآفرینی در حوزه استارت آپ ها و تجاری سازی ایده ها و اختراعات فعالین در این بخش برپا شد با معرفی برگزيدگان پايان يافت.

به گزارش فکرشهر، مهدی صفوی مديرعامل شركت شهركهای صنعتی استان بوشهر با اعلام خبر برگزاری این رویداد گفت: استارتاپ ها یک رویداد جالب کارآفرینی است که به پرورش ایده‌ها و خلاقیت در جهت کارآفرینی کمک می‌کند.

وی همچنین تصریح کرد، رويداد های استارتاپی در راستای زمینه‌سازی برای فعالیت بیشتر اجتماع‌ نخبگان در حوزه‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی است.

در مراسم پايانی اين رويداد كه با حضور استاندار بوشهر برگزار شد رتبه اول ايده هاي برتر  به سركار خانم سميه زارعی از شركت زيست آب جلبك جنوب برای طرح توليد پودر خشك اسپيرولينا، رتبه دوم به آقای حميدرضا خدادادی بابت طرح هوشمند سازی مزارع پرورش آبزی و رتبه سوم به طرح تبديل تدريجی مزارع هكتاری به كشت گلخانه ای تعلق گرفت به طرح های برتر به ترتيب اول تا سوم مبالغ 2.5 و 1.5 و 1 ميليون تومان جايزه اهدا شد. 

مهندس صفوی افزود شركت شهركهای صنعتی بوشهر آماده پذیرش ایده های برتر است تا با حمایت های لازم بتواند زمینه ادامه فعالیت آنها را فراهم نمايد. 

شايان ذكر است رويداد ايده ها و استارتاپ های شيلاتی استان بوشهر توسط خوشه صنعتی آبزيان، پژوهشكده ميگو و پارك علم و فناوری بوشهر برگزار شد و در نهايت طرح های برتر همزمان با چهارمين همايش ملی ميگوی ايران انتخاب و مورد تجليل قرار گرفتند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر