جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرگروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: نفوذ توده هوای سرد باعث شده دمای هوا در مناطق مختلف استان بوشهر چهار تا هفت درجه سانتیگراد کاهش یابد...
کد خبر: ۵۳۴۹۰
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۷

فکرشهر: مدیرگروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: نفوذ توده هوای سرد باعث شده دمای هوا در مناطق مختلف استان بوشهر چهار تا هفت درجه سانتیگراد کاهش یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، زهرا راستگو بیان کرد: با خروج سامانه بارشی از دیروز توده هوای سرد وارد استان شده و بر اثر آن دمای هوا صبح امروز بین چهار تا هفت درجه کمتر از دیروز شد.

وی افزود: کمترین دما با حدود 6 درجه سانتیگراد از جم گزارش شده و بیشترین کاهش دما نیز مربوط به برازجان بوده و این شهر امروز شاهد کاهش هفت درجه‌ای دمای هوا بوده است.

مدیرگروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان ادامه داد: دمای هوا تا دوشنبه همین شرایط را خواهد داشت و در برخی نقاط ممکن است امشب و فردا سردتر هم شود.

وی با اشاره به وزش باد شدید شمال غربی بر روی دریا، گفت: وزش باد تا 24 ساعت آینده ادامه خواهد داشت و امشب از میزان سرعت آن در سواحل شمالی ومرکزی کم می‌شود اما آب‌های سواحل جنوبی استان همچنان مواج خواهد بود.

راستگو اضافه کرد: فردا و پس فردا شرایط برای رفتن به دریا در سواحل شمالی ومرکزی استان مهیاست اما در سواحل جنوبی ارتفاع موج بالاست.

به گفته او، سرعت وزش باد که امروز 16 تا 44 کیلومتر در ساعت است امشب در سواحل شمالی ومرکزی به 14 تا 36 کیلومتر در ساعت می‌رسد و ارتفاع موج که امروز 120 تا 210 سانتیمتر پیش بینی شده از امشب در این سواحل 60 تا 120 سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر