پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۵۲۰
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۹

فکرشهر: مدیرحج و زیارت استان بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده سهم این استان برای حج تمتع سال آینده 810 نفر تعیین شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالرسول رنجبر روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این مجموع سهمیه حج تمتع سال آینده استان بوشهر 55 درصد به آقایان و 45 درصد به بانوان اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: مشتاقان دیار وحی استان بوشهر در سال آینده مدینه بعد هستند و اعزام‌ آنها از دهه سوم تیر ماه 98 به مکه انجام می شود.

رنجبر ادامه داد: مشتاقان بوشهری زیارت خانه خدا از این استان در قالب 6 کاروان شامل 2 کاروان 135 نفره برای شهرستان بوشهر و جزیره خارگ، یک کاروان 160نفره برای شهرستان‌های تنگستان، دشتی، دیر، کنگان، جم و عسلویه، یک کاروان 85 نفره برای شهرستان‌های گناوه و دیلم، یک کاروان 160نفره برای شهرستان دشتستان و یک کاروان 135 نفره برای خواهران و برادران اهل تسنن استان به دیار وحی اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: نام ‌نویسی از همه دارندگان قبض های ودیعه گذاری تا پایان بهمن 1385 همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز آغاز شده است.

رنجبر گفت: این افراد با ورود به سامانه ' www.hajnews.ir'، با تکمیل اطلاعات و گرفتن کد رهگیری نسبت به ثبت نام در کاروان مورد نظر اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر اضافه کرد: ودیعه ‌گذاران پس از ثبت نام 72 ساعت فرصت دارند تا به کاروان مورد نظر مراجعه و نسبت به تحویل مدارک و پرداخت قسط اول که 150 میلیون ریال است، اقدام کنند.

وی ادامه داد: درصورتی که ظرفیت کاروان‌ها تا 20 اسفند تکمیل نشود، فراخوان جدیدی داده می ‌شود تا کسانی که تا 15اسفند 85 نام‌ نویسی و ودیعه ‌گذاری کرده اند، به نام ‌نویسی کنند.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: هم اکنون یک میلیون و 200هزار نفر در کشور در نوبت اعزام به حج تمتع هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر