پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی« فکرشهر»
فکرشهر: جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش ارم، چهارشنبه 22 اسفند ماه 97 در بخشداری ارم برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۶۰۰
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۷

فکرشهر: جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش ارم، چهارشنبه 22 اسفند ماه 97 در بخشداری ارم برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، بخشدار ارم جاذبه های طبیعی و تاریخی بخش را بی نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: به واسطه بارش رحمت الهی در سال جاری بر زیبایی های طبیعی بخش افزوده شده است، این مهم سبب خواهد شد تا تعداد زیادی از هموطنان به ویژه هم استانی ها بخش ارم را به عنوان مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب کنند، این موضوع می تواند فرصت های مناسبی را برای توسعه گردشگری در بخش ارم ایجاد کند.

محمد مهدی مشایخی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زیرساخت های لازم جهت رفاه گردشگران و مهمانان نوروزی را فراهم سازیم، افزود: روستاهای رودفاریاب و خیرک در جمع ۲۴ روستای هدف گردشگری قرار گرفته اند که باید از همه پتانسیل های موجود شامل مناظر طبیعی، آثار باستانی و آیین ها و سنت های اجتماعی استفاده شود تا بتوانیم گام موثری در جهت توسعه روستا و ایجاد مشاغل پایدار برداریم.

مشایخی با اشاره به طرح بوشهر توریسم ۲۰۲۲ بیان داشت: این طرح که می تواند نقشه راه گردشگری استان باشد بستر مناسبی را برای توسعه این صنعت در بخش ارم فراهم خواهد کرد که باید از آن به بهترین نحو استفاده شود.
مشایخی در پایان اظهار داشت: عملکرد دستگاه های اجرایی، شهرداری و دهیاری ها در ایام نوروز و اجرای مصوبات ستاد هماهنگی خدمات سفر مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و دستگاه های برتر در اولین جلسه شورای اداری بخش ارم در سال ۹۸ تقدیر خواهند شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر