چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۶۴۳
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

فکر شهر - کورش امینی: جشن نیکوکاری با مشارکت کمیته امداد و اداره آموزش و پرورش با حضور مسوولین شهر سعدآباد و دانش آموزان در مدرسه شهید اصبغی این شهر با هدف سنت حسنه احسان و نیکوکاری برپا شد.

به گزارش فکرشهر، در این برنامه حجت الاسلام علیرضا کشاورزبارگاهی، امام جمعه شهر سعدآباد ضمن تبریک 14 اسفند و سالروز تاسیس نهاد کمیته امداد به دستور تاریخی بنیانگذارانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی رضوان اله تعالی علیه با هدف رسیدگی به امور نیازمندان و محرومین جامعه و برقراری عدالت اجتماعی در بین آحاد جامعه عملکرد کمیته امداد را قابل تقدیر دانست و اضافه کرد: این نهاد مقدس اکثریت آرمان های امام راحل را در رسیدگی به محرومین، جامه عمل پوشانده و از تمامی مردم و مسوولین دعوت کرد که در این سنت حسنه احسان و نیکوکاری شرکت نمایند تا در آستانه عید نوروز کودکان نیازمند بتوانند پوشاک شبعیدخود را تهیه کنند.

 موسوی نژاد، رئیس اداره زکات کمیته امداد استان بوشهر دیگر سخنران برنامه بود و گفت: این نهاد هرساله همزمان با شروع هفته احسان و نیکوکاری که از 15 اسفندماه تا 21 اسفندماه برگزار می شود، با مشارکت اموزش و پرورش و صداوسیما در پایگاه های ثابت و سیار اماده دریافت کمک های مردمی جهت کمک به هموطنان نیازمند است.

 وی افزود: این جشن با هدف استمرار و ترویج سنت احسان و نیکوکاری و کمک به همنوعان برگزارمی شود و از کلیه دست اندرکاران و عوامل مرتبط و مسوولین حاضر در برنامه و تمامی اداراتی که در این برنامه امداد را یاری کرده اند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

رییس کمیته امداد سعداباد اظهار داشت: این جشن در 42 مدرسه بخش در حال برگزاری است و انتظار داریم که احاد مردم در این برنامه ما را یاری نمایند تا بتوانیم در استانه عید سال نو شکوفه لبخند را به دل دانش اموزان نیازمند بنشانیم.

 غلامحسین قیطاس افزود: در جشن نیکوکاری تعهد اداره یکصد و هشتاد میلیون تومان بوده که الحمداله تا کنون 90 درصد برنامه محقق شده و با همکاری مردم تمامی برنامه راپوشش خواهیم داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر