جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۶۴۷
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۸

فکرشهر: پس از برد تیم هندبال ستارگان دشتستان در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور و صعود به لیگ برتر، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این تیم پیام تقدیر و تشکری صادر کردند.

به گزارش فکرشهر، در متن این پیام که نسخه ای از آن برای پایگاه خبری تحلیلی «فکرشهر» ارسال شده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللهَ عَزَّوَجَلَّ
هر کس در مقابل خوبی مردم تشکر نکند، از خدای عزّوجل تشکر نکرده است. 

 خداوند متعال را خاضعانه شاکریم که توفیق داد تا حضور موفق تیم ستارگان دشتستان در رقابت های دسته اول باشگاه های هندبال کشور با کسب امتیازات لازم و صعود مقتدرانه به لیگ برتر هندبال کشور، فرصتی فراهم بیاورد تا شور و نشاط را در بین شهروندان ورزش دوست و قدرشناس شهر تاریخی و زیبایمان برازجان راشاهد باشیم.

بدون تردیداین موفقیت حاصل نمیشد مگر با حضور حماسی و پرشور هواداران تمامی رشته های ورزشی در حمایت از نماینده ورزش دشتستان، حمایت دلسوزانه ی مدیران و مسئولینی که همت و حمایتشان باعث دلگرمی جوانان و ورزشکاران است، تلاش و غیرت مثال زدنی پلنگان تیزچنگال تیم که با شکست مقتدرانه و پی در پی حریفان نامی و متمول خود پیام آور شادیمان شدند، همت و همیت مربیان و اعضای کادر فنی، سرپرستی و مدیریت ستادی تیم که فعل خواستن را به خوبی صرف کردند و بالاتر از هرچیز، لطف خدای متعال که همانا هرچه از عزت و ذلت هست در ید قدرت اوست.

امیدواریم این تیم که حمایت های بی دریغ مردم را به همراه دارد در سایه الطاف الهی و تلاش ستودنی بازیکنان و کادر فنی تیم و همچنین با همراهی همیشگی مردم عزیز و ورزش دوست شهر و حمایت مسئولان عزیز پله های ترقی و موفقیت و کسب افتخار بیشتر را یکی پس از دیگری برای مردم دشتستان بزرگ و برازجان عزیزمان طی کند.

پر واضح است که تیم هندبال ستارگان دشتستان، متعلق به تک تک شهروندان دشتستانی است چرا که شور و شوق وصف ناپذیر تماشاگران برازجانی و همه عزیزانی که از جای جای دشتستان زیبا با دل و جان در کنار این تیم بودند نشان دهنده اوج مسؤولیت پذیری و حس تعلقی است که هر یک از شهروندان عزیز این شهرستان نسبت به این تیم، شهر و شهرستان عزیزمان دارند.

به شکرانه ی این اتفاق تاریخی و بزرگ، پیشانی به خاک میساییم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در سایه لطف خدا، حمایت و توجه بیشتر مسئولان و با پشتوانه ی حمایت مردم نجیب و قهرمان این دیار شاهد موفقیت های گسترده تر و روزافزون ورزشکاران قهرمان دیارمان باشیم.

ما با آنچه در توان داریم و برای آنچه در ورزش کشور مستحق آن هستیم و نیز آن چیزی که انتظار هوادارن و مردم عزیز دشتستان یعنی فتح قله های ورزش کشور است، نهایت تلاشمان را به کار خواهیم بست و ان شاءالله به پشتوانه ی حمایت شما خوبان، بیش از این نیز موفق خواهیم شد.

بطور خاص و در بسیاری از امور اجرایی این مسابقات شاهد همراهی و همدلی اعضای ارجمند شورای اسلامی شهر، شهردار گرانقدر برازجان، معاونین محترم شهردار و مدیران سازمان های شهرداری و اداره فرهنگی ورزشی اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان، مجموعه فرمانداری شهرستان ،اداره ورزش و جوانان ، هیئت هندبال استان و اداره محیط زیست دشتستان و البته جمع کثیری از فعالین فرهنگی- اجتماعی شهرمان بوده ایم و در واقع این موفقیت تاریخی متعلق به ایشان، مردم و مسئولان خدمتگزار دشتستان است.

بدین وسیله مراتب تقدیر و ارادت خود را به پیشگاه همه عزیزان و بزرگوارانی که در میزبانی کم نقص، دقیق، منظم و شایسته شهر برازجان برای این دوره از مسابقات حساس و مهم کشوری تلاش نمودند از جمله اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار پرتلاش برازجان و معاونین محترم ایشان، فرمانداری محترم شهرستان، نماینده محترم مجلس، امام جمعه محترم شهر برازجان ،اداره ورزش و جوانان، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و سپاه جوادالائمه (ع)، شبکه بهداشت و کمیته پزشکی ورزشی، مدیریت برق و آبفا برازجان، صدا و سیما و خبرنگاران و رسانه های شهرستان و استان، فعالان فرهنگی اجتماعی، بازیکنان و کادر فنی و کلیه عوامل اجرایی باشگاه و مسابقات عرضه میداریم و دستان پرمهر تماشاگران عزیز و فعالان عزیز فرهنگی- اجتماعی شهر که بیشترین مسئولیت ها را در روند اجرایی مسابقات بر عهده داشتند و حمایت های ویژه ای از مجموعه عوامل باشگاه ستارگان به عمل آوردند به گرمی میفشاریم.

بی شک همچنان بر عهدی که بسته ایم استواریم و تا طنین انداز شدن نام زیبای برازجان و دشتستان در سپهر ورزش ایران عزیز از پای نخواهیم نشست.

به امید دشتستانی آباد و سرفراز

مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی- ورزشی ستارگان دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر