جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار بوشهر:
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: از اول سال آینده ادارات استان بوشهر در روزهای پنجشنبه تعطیل می‌شود...
کد خبر: ۵۳۶۹۰
يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: از اول سال آینده ادارات استان بوشهر در روزهای پنجشنبه تعطیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارکنان دولت در استان بوشهر اظهار داشت: خدمات گسترده‌ای در نقاط مختلف صورت گرفته و با توجه به شرایط سخت کشور توقفی در عمران و آبادانی کشور نشده است.

وی اضافه کرد: تلاش ما در اجرای پروژه‌ها این بوده است که موجب رضایت‌مندی مردم شوند و بتوانیم با تکمیل طرح‌ها و پروژه‌ها به نتیجه برسد و این مسیر را همچنان ادامه خواهیم داد.

استاندار بوشهر بیان کرد: آب از چالش‌های اصلی در استان بوشهر است و باید از تجهیزات کاهنده آب استفاده شود و ادارات باید در این زمینه پیشگام باشند و شاهد صرفه‌جویی ۲۰ درصدی در مصرف آب باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کشیک ادارات در ایام نوروز جدی گرفته شود و موبایل مدیرها در دسترس باشد. امکانات لازم برای ایام نوروز مهیا شود تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای مسافران نوروزی باشیم.

گراوند از تلاش برای تحقق تعطیلات زمستانه خبر داد و افزود: در صورتی که تعطیلات زمستانه محقق شود شاهد تحویل در گردشگری در استان‌های جنوبی خواهیم بود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به بانوان و جوانان در انتصاب‌های مدیریتی، تصریح کرد: حدود ۱۵ درصد انتصابات در استان بوشهر مربوط به بانوان است و در حال افزایش سهم بانوان در پست‌های مدیریتی هستیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در استان اقدامات بی‌نظیری در حوزه آب صورت گرفته است، ادامه داد: توسعه آبشیرین‌کن‌ها و ساخت سدها از کارهای بزرگی است که باید به خوبی در این زمینه اطلاع‌رسانی شود.

وی خواستار بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای تأمین نیازهای مردم شد و افزود: باید از افزایش خودسرانه قیمت‌ها جلوگیری شود تا مردم و مسافران نوروزی مشکلی برای تأمین نیازهای خود در ایام نوروز نداشته باشند.

گراوند ادامه داد: از اول سال آینده ادارات استان بوشهر پنجشنبه‌ها تعطیل خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر