سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۷۳۵
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر: باند خانوادگی سارقان طلا که در بوشهر و استان‌های همجوار اقدام به سرقت می‌کردند، دستگیر شدند

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سردار خلیل واعظی افزود: این سارقان شامل دو زوج به همراه دو نفر از بستگان خود هستند که به‌وسیله یک دستگاه خودرو اقدام به سرقت از قربانیان خود می‌کردند.

وی اضافه کرد: سارقان، خانم‌هایی را که در مسیر خود می دیدند سوار بر خودرو کرده و با جلب اعتماد آنان و با سوء استفاده از اعتقاداتشان و عنوان اینکه زائر کربلا و اماکن مقدس هستند اقدام به سرقت طلا از آنها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه این سارقان در سه استان بوشهر، خوزستان و هرمزگان اقدام به سرقت می‌کردند خاطرنشان کرد: با اقدام اطلاعاتی پلیس استان سارقان طی یک عملیات تعقیب و گریز در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف مقداری طلا در این عملیات تصریح کرد: سارقان تاکنون به 24 فقره سرقت اعتراف کرده‌ا‌ند که تحقیقات از آنها در خصوص دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

سردار واعظی همچنین از شناسایی و دستگیری باند سارقان مسلح که در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان و دشتی اقدام به سرقت می‌کردند خبر داد و افزود: دستگیری باند سارقان کابل برق از دیگر موفقیت‌های فرماندهی انتظامی استان در روزهای اخیر بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر