شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر:
کد خبر: ۵۳۷۴۲
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۵

فکرشهر: مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: هیئت ورزش کارگری به زودی در سراسر شهرستان‌های استان نیز فعال خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مرتضی پروانه ظهر دوشنبه در آئین ابلاغ احکام هیئت رئیسه، رؤسای انجمن‌ها و شهرستان‌های ورزش کارگری اظهار داشت: هیئت ورزش کارگری استان بوشهر از شهریورماه ۹۷ به ریاست رحیم لطفی و نایب رئیسی مریم آذرشب رسماً آغاز به کار کرده است و به زودی در سراسر شهرستان‌ها نیز فعال خواهد شد.

وی افزود: هیئت ورزشی کارگران رقیب مجموعه‌های ورزشی نیست بلکه در بحث ورزش جامعه کارگری آماده انعقاد تفاهم نامه با همه دستگاه‌های استان هستیم.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: از سال ۹۲ تا کنون با رشد ۶۷ درصدی ساخت و سازهای ورزشی شاهد بهره برداری از هزار و ۱۲۱ هزار متر مربع مکان‌های ورزشی در استان بوده‌ایم.

پروانه با اشاره به اینکه هفته‌ای بیش از هزار نفر از مجموعه ورزشی کارگران بوشهر استفاده می‌کنند.، تصریح کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی گردشگری گناوه عملیاتی شده است و در آینده شاهد ایجاد یکی از بهترین اماکن توریستی ورزشی جنوب کشور در گناوه خواهیم بود.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین با همکاری پتروشیمی جم ساخت مجموعه ورزشی ۴ هکتاری را آغاز کرده‌ایم که فاز اول آن در سال آینده بهره برداری خواهد شد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: از دیگر پروژه‌های عمرانی می‌توان به سالن چند منظوره دیر اشاره کرد که سال آینده با همکاری متانول کاوه راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز در این آئین بیان کرد: باید بدون نگاه جنسیتی به همان اندازه که مقدمات حضور آقایان در عرصه‌های ورزشی فراهم می‌شود، زمینه حضور بانوان هم به تناسب فراهم شود.

مریم آذر شب بیان کرد: بانوان نباید احساس کنند که در ورزش تفاوتی بین مردان و زنان قائل وجود دارد.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان بوشهر نیز در این آئین خاطر نشان کرد: برنامه‌های سال ۹۸ در سه مرحله مسابقات استانی، مسابقه جهت خانواده کارگران و اعزام به مسابقات کشوری تدوین شده است.

رحیم لطفی عنوان کرد: در حال حاضر ۴ انجمن شطرنج، ورزش‌های رزمی، کوهنوردی و هندبال از فعال‌ترین انجمن‌های هیئت ورزش کارگری در استان هستند.

وی گفت: مسابقات متنوعی برای هفته کارگر در نظر گرفته شده و اولویت ما در این هفته برگزاری برنامه برای خانواده کارگران است.

در این آئین پس از معارفه، رحیم لطفی به عنوان رئیس هیئت اجرایی ورزش کارگری، مریم آذرشب نایب رئیس، مهران قربان زاده دبیر، محمد پای بست مسئول روابط عمومی، سید مهدی هاشمی عضو و ایمان زمانی به عنوان خزانه دار، اعضای هیئت رئیسه ورزش کارگری استان بوشهر را تشکیل دادند.

و همچنین سامان آرمند به عنوان رئیس انجمن شطرنج، علی رستم‌زاد رئیس انجمن ورزش‌های رزمی، علی اکبر گلستانی رئیس انجمن کوهنوردی، رضا صداقت رئیس هیئت دشتستان، کریم صفایی رئیس هیئت گناوه و یوسف نادری زاده به عنوان رئیس هیئت بوشهر معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر