جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار بوشهر در پاسخ به «فکرشهر»:
عبدالکریم گراوند این موضوع رادر پاسخ به سوال «فکرشهر» که پرسید «با توجه به صعود تیم هندبال ستارگان دشتستان به لیگ برتر و این که اکنون این تیم، نماینده استان بوشهر محسوب می شود، شما چه برنامه ای برای حمایت از این تیم دارید» مطرح کرد و گفت: باید...
کد خبر: ۵۳۷۴۸
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

فکرشهرـ مصطفی محمدزاده فرد: استاندار بوشهر می گوید باید دید صنایع می توانند به هندبال دشتستان کمک کنند یا خیر؟

عبدالکریم گراوند این موضوع را روز دوشنبه ـ 20 اسفندماه 97 ـ در پاسخ به سوال «فکرشهر» که پرسید «با توجه به صعود تیم هندبال ستارگان دشتستان به لیگ برتر و این که اکنون این تیم، نماینده استان بوشهر محسوب می شود، شما چه برنامه ای برای حمایت از این تیم دارید» مطرح کرد و گفت: باید دید از طریق صنایع و جاهای دیگر می توان به این تیم کمک کرد یا خیر؟ اقای خورشیدی این مساله را جزو دستور کار خود بگذارند و بررسی کنند که از طریق سیمان دشتستان و سایر صنایع استان تیم هندبال دشتستان حمایت شود و ممکن است ما به صورت موردی هم کمک های خود را داشته باشیم.

وی درباره مولفه های به کارگیری زنان در استان بوشهر نیز در پاسخ به «فکرشهر» اظهارداشت: دولت سیاستش بر این است که ما در رابطه با بخشدارانی که نیاز داریم استفاده کنیم، بر اساس ارزیابی ها دهیاران موفق را به کار گیریم.

گراوند افزود: این دیگر به ارزیابی حوزه سیاسی و عمرانی برمی گردد؛ حوزه عمرانی باید مدارک را در اختیار حوزه سیاسی بگذارد و حوزه سیاسی بعد از بررسی امور را انجام دهد و این مسایل هم نسبی است. خیلی ها را داریم که آدم های موفقی هستند و خیلی کار کرده اند و در دهیاری های واقعا آدم های خوب و شایسته ای داریم و هر جا نیاز باشد ما از این افراد حتما استفاده می کنیم.

وی پیرامون به اخراج کارگران بومی در پارس جنوبی نیز گفت: به من قول داده اند که مشکل این نیروها را حل کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد: قول داده اند این 150 ـ 140 نفری که اخراج کرده اند را برگردانند به کارشان و پیگیری خواهم کرد که مشکل این عزیزان هم برطرف شود.

وی در خصوص تامین آب استان بوشهر گفت: ظرفیت شیرین‌سازی آب دریا دراین استان 20 هزار متر مکعب است و با تلاش های انجام شده برای اجرای 125 هزار مترمکعب آبشیرین‌کن مجوز گرفته شده است.

گراوند افزود: احداث چهار سد از جمله پروژه های مهم استان به شمار می رود که بهره برداری از آنها نقش مهمی در تقویت منابع زیرزمینی ، کنترل روان آبها، مهار سیلاب و تقویت سفره های زیرزمینی دارد.

وی گفت: اجرای پروژه ها منوط به تامین اعتبار آنهاست و هرپروژه ای که اعتبار آن تخصیص نیابد در استان عملیاتی نمی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر