پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۷۵۰
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

فکرشهر:  فرماندار دشتی گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی شهرستان مصوب شده که تاکنون بیش از ۶۰ درصد این اعتبارات تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری عصر سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتی با بیان اینکه این اعتبارات از محل‌های مختلف مصوب شده است، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پروژه‌های اثر گذار و تاثیر گذار برای مردم در سطح شهرستان برای هفته دولت آماده کنند.

وی افزود: تخصیص اعتبارات نیز بر اساس تاثیر گذاری پروژه‌ها و پیشرفت آنها خواهد بود و جهت‌گیری ما در سال آینده تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

نادری بیان کرد: در حوزه اقتصادی و طرح‌های اشتغال زایی نیز تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که بخش از این طرح‌ها در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیده که زمینه اشتغال ۶۰ نفر فراهم کرده است.

وی یادآور شد: در حوزه سرمایه گذاری نیز تاکنون چندین سرمایه گذاری در حوزه انرژی خورشیدی صورت گرفته است.

نادری ادامه داد: برای رفع مشکل بیکاری در سطح شهرستان باید به سرمایه گذاری توجه جدی صورت بگیرد.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: در حوزه گردشگری نیز اقدامات خوبی در زمینه بومی گردی و و صنایع دستی صورت گرفته که برای ۲۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر پروژه‌های عمرانی افزایش می‌یابد، گفت: ادارات آب شهرستان از هم اکنون نسبت به رفع مشکلات آب اهتمام داشته باشند.

نادری با توجه به سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت این سفر در منطقه و جهان ضرورت دارد در جهت ناامید کردن دشمنان استقبال باشکوهی در سطح استان صورت بگیرد.

وی بیان کرد: قطعاً حضور هیئت دولت برکات و آثار ارزشمندی برای استان بوشهر به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر