سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۷۵۳
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

فکرشهر:  مسئول کاراته شوتوکان IKD استان بوشهر گفت: سومین سمینار فنی و عملی کاراته شوتوکان IKD استان بوشهر در گناوه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، امید بهمنیاری  اظهار داشت: سومین دوره سمینار فنی و عملی سبک شوتوکان IKD استان بوشهر با برگزاری کلاس‌های پایه و تأثیرگذار برای رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن هنرهای رزمی ورزشگاه شهید سراجی شهر گناوه برگزار شد.

مسئول کاراته شوتوکان IKD استان بوشهر گفت: مدرسی این کلاس را استاد علیرضا حیدری رئیس کاراته شوتوکان IKD جمهوری اسلامی ایران و دارای کمربند مشکی دان هشت کاراته بر عهده داشت و در این سمینار آموزش تکنیک‌ها و کاتاهای پایه و تخصصی کاراته برای اعضای سبک شوتوکان IKD استان بوشهر در شهرستان گناوه صورت پذیرفت.

بهمنیاری تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره در پایان گواهینامه دریافت کردند و یک کمپ تمرینی سبک هم با مدرس سبک شوتوکان IKD استان بوشهر امید بهمنیاری انجام و در ادامه نیز نشستی میان هیئت رئیسه، مربیان و مسئولان سبک استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: بحث در مورد شرکت در مسابقات آسیایی سال آینده سبک که در مرداد ماه برگزار می‌شود و مسابقات هیئت کاراته استان بوشهر مهمترین موضوعات مورد بحث این نشست بود.

بهمنیاری در ادامه با بیان اینکه جا دارد که از استاد حیدری ریاست سبک IKD ایران و دلسوزی، تلاش و کوشش وی در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با کاراته کاها شوتوکان IKD استان بوشهر و ایجاد فضای دلنشین و انگیزشی برای کسب علم، دانش و فنون روز کاراته جهان تقدیر کنیم افزود: ما وظیفه داریم در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد گرانقدر تقدیر و تشکر کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر