جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۷۵۶
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: شرایط لازم برای میزبانی از ریاست جمهوری و هیات دولت فراهم شده و کنگان میزبان استانی سفر هیات دولت خواهد بود.

به گزارش فکرشهر از فارس، فتح الله نوروزی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به شهرستان کنگان در هفته آینده اظهار داشت: شرایط لازم برای میزبانی از ریاست جمهوری و هیات دولت فراهم شده و کنگان میزبان استانی سفر هیات دولت خواهد بود.

فرماندار کنگان بیان کرد: مردم شریف این خطه با استقبال گسترده از ریاست جمهوری دشمنان را ناامید و نظام و انقلاب را تقویت خواهند کرد؛ 26 اسفند به روزی ماندگار در تقویم شهرستان تبدیل خواهد شد و با سفر هیات دولت بخشی از مشکلات شهرستان مرتفع شود.

نوروزی در بخش دیگر به موضوع تسهیلات سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: شرایط لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان توریستی فراهم شده است.
فرماندار کنگان گفت: امروز و با حضور نماینده عالی دولت چندین پروژه بزرگ از جمله دهکده گردشگری کنگان، بلوار امام حسین(ع) و ساحلی بنک و ساختمان کمیته امداد امام(ره) افتتاح خواهد شد.

نوروزی با اشاره به مشکلات اقتصادی از مسؤولان مربوطه خواست تا ضمن تلاش برای تنظیم بازار شرایط را برای خرید آسان مردم در آستانه سال نو فراهم کنند.
فرماندار کنگان خطاب به مسئولان یادآور شد: همراهی و همکاری با مردم در حوزه‌های مختلف بویژه در شرایط حساس کنونی یک ضرورت است.

نوروزی در پایان پشتوانه مردمی به عنوان رمز پیروزی و موفقیت نظام، آزادی در چارچوب دین و قانون، اقتدار بین المللی، استقلال و امنیت پایدار را از مهمترین دستاوردهای چهل ساله نظام دانست و خاطر نشان کرد: امید، اعتماد و نشاط را سه کلید واژه در نقشه راه کشور در سال 98 است.
تجلیل از مقام شامخ شهیدان بمناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید، تقدیر از برنامه درختکاری و احسان و نیکوکاری از دیگر مباحث مطرح شده توسط فرماندار کنگان بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر