پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده مردم جنوب بوشهر در مجلس:
کد خبر: ۵۳۷۵۹
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق تمام كاركنانی كه مشكل داشتند تا قبل از پايان سال پرداخت می‌شود و به زودی برای ادامه به كارگيری آنها تعيین تكليف خواهد شد.
به گزارش فکرشهر از فارس،  در جلسه نماینده جنوب استان بوشهر با رضا خلیلی معاون عملیات غیرصنعتی شرکت ملی نفت و سید پیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه مقرر شد نیروهایی که از منطقه ویژه اخراج شده بودند، مجددا به کار گرفته شوند.

سکینه الماسی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در همین رابطه افزود: حقوق تمام کارکنانی که مشکل داشتند تا قبل از پایان سال پرداخت می‌شود و به زودی برای ادامه به کارگیری آنها تعین تکلیف خواهد شد.

همچنین معاون سیاسی فرماندار عسلویه در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص تجمع نیروهای اخراجی در مقابل سازمان منطقه ویژه گفت: سیاست مسؤولین شهرستان و استان بر اخراج این افراد نبوده و نیست.

سید علیرضا سجادی زاده افزود: این نیروها که همگی نیروهای بومی استان شاغل در منطقه ویژه بودند در دوره مدیریت سابق منطقه ویژه بدون قرارداد و خارج از مقررات جذب شده‌اند و حقوق این پرسنل از درآمد پیمانکار پرداخت می‌شده است که سازمان ویژه درحال حاضر برای پرداخت حقوق این افراد با مشکل مواجه است.

وی افزود: مدیر عامل سازمان منطقه ویژه از طریق وزیر نفت پیگیر رفع مشکل این افراد بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر