پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۷۷۳
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: علاوه بر بازدیدهای همیشگی از نانوایی‌ها، بازدیدهای ایام نوروز در شب‌ها هم ادامه داشته باشد و در این زمینه اطلاع رسانی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاکنژاد فرماندار گناوه صبح چهارشنبه در نشست کمیسیون آرد و نان شهرستان گناوه اظهار داشت: با بازدیدهای مستمر این کمیسیون از نانوایی‌ها تلاش‌های خوبی در شهرستان صورت گرفته و بر اساس این بازدیدها تغییرات مثبتی در زمینه‌هایی مانند نه به پلاستیک، کیفیت بهتر پخت نان، و رعایت نکات بهداشتی و موارد دیگر صورت گرفته است.

وی افزود: از مصوبات جلسات قبل پاکسازی کانال‌های آب روبروی توسط شهرداری نانوایی بود که لازم به پیگیری است.

وی گفت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز مقدمات کار برای آمادگی نانوایی‌ها در سطح شهرستان برای این ایام فراهم شود.

فرماندار گناوه اضافه کرد: از موارد مهم برای ایام نوروز تعیین لیست کشیک برای نانوایی‌ها است که این لیست تهیه و سهمیه آرد آنها هم مشخص شده که جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: نصب بنر نانوایی‌ها و درخواست سهمیه بیشتر آرد برای شهرستان در ایام نوروز مد نظر بود که در این زمینه تلاش‌هایی لازم انجام و سهمیه لازم آرد گرفته شده است و جای تقدیر دارد.

وی گفت: پاکسازی و رعایت بهداشت برای نانوایی‌ها الزامی است و این امر نشانده اهمیت به موضوع سلامت و باعث رضایتمندی مهمانان و گردشگران وهمشهریان است که حتماً باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در زمینه بازدید از نانوایی‌ها در ایام نوروز اظهار داشت: علاوه بر بازدیدهای همیشگی بازدیدهای ایام نوروز در شب‌ها هم ادامه داشته باشد و در این زمینه اطلاع رسانی شود.

پاکنژاد گفت: تعیین نانوایی‌های کشیک در روستاهای پرجمعیت و در مسیر تردد گردشگران حتماً در دستور کار کمیسیون قرار داشته باشد زیرا بسیاری از روستاهای ما به عنوان هدف گردشگری و یا پرجمعیت هستند که این امر برای آنها ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر