جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۷۷۹
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: در هفته‌ منابع طبیعی، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در محوطه مصلی بوشهر، یک اصله نهال غرس کردند.
 

به گزارش فکرشهر از فارس، در هفته‌ منابع طبیعی، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در محوطه مصلی بوشهر، یک اصله نهال غرس کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پس از آن و در جمع کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر، با بیان اینکه منابع طبیعی به ویژه درختان، مراتع و آب، نقش مهمی در زندگی انسانی دارند، اظهار داشت: هر جامعه‌ای دارای یک زیست بوم است که بخش عظیمی از این زیست بوم، منابع طبیعی است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر در جغرافیای ایران به عنوان یک جغرافیای گرم و مرطوب شناخته می شود که ضریب فرسایش بالایی دارد، افزود: اگر این جغرافیا دچار آلاینده‌ها شود که متأسفانه الان نیز در منطقه جنوب استان درگیر این ضایعه هستیم، قطعا این آلاینده‌ها باعث تسریع در فرسایش خاک، آلودگی آب و منابع طبیعی خواهد شد و تأثیر آن نه تنها در زندگی انسان بلکه در زندگی تمامی گونه‌های حیوانی و گیاهی خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت فضای سبز در استان بوشهر، گفت: باید استان بوشهر را با یک پروژه بسیار دقیق از حیث منابع طبیعی بشناسیم و با یک کارشناسی علمی، شروع به کشت و توسعه فضای سبز کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر