پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۷۹۳
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: یک انبار غیرمجاز نگه‌داری فرآورده‌های نفتی قاچاق در یکی از روستاهای چغادک بوشهر شناسایی و  ۱۵ هزار لیتر گازوئیل و بنزین کشف شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ جوشن سهرابی امشب در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید برمقابله با قاچاقچیان کالا، ارز و مواد سوختی اظهار داشت: مقابله با قاچاقچیان درعرصه‌های مختلف اقتصادی و تجاری در اولویت برنامه پلیس و نیروی انتظامی قرار دارد.

وی  ازکشف  فرآورده‌های نفتی در یکی از روستاهای اطراف چغادک بوشهر خبر داد و بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی موفق شدند یک انبار غیرمجاز نگه‌داری سوخت را شناسایی و  15 هزار لیتر گازوئیل و بنزین کشف کنند

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه انبار مذکور در یک خانه باغ واقع در یکی از روستاهای اطراف شهر چغادک بود گفت: تاکنون  یک نفر دستگیر و تحقیقات پلیس در این رابطه  ادامه دارد.

سرهنگ سهرابی با تاکید بر مقابله با باندهای حرفه‌ای قاچاق کالا افزود: علاوه بر رصد شبانه‌روزی محورها و نقاط مختلف، ایستگاه بازرسی در محورهای مواصلاتی استان بوشهر استقرار دارد که برای مقابله با قاچاق زیر ساخت‌های لازم در این ایستگاه‌ها ایجاد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر