پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۷۹۴
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: ۵۵۶ شهید ناو تیپ ۱۳ امیرالمومنین(ع) بوشهر در نخستین یادواره با حضور دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم،  فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه امشب در برگزاری نخستین یادواره شهدای ناو تیپ  13 امیرالمومنین(ع)  بوشهر با حضور دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

سردار رمضان زیراهی با تاکید بر ترویج محاهدت و  حماسه‌های شهیدان افزود: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان و شهدای والامقام است.

وی با بیان اینکه شهیدان سینه را  در مقابل دشمن سپر کردند گفت: جنگ تحمیلی که با حمایت و پشتیبانی تمام جهان علیه ایران به وقوع پیوست، رزمندگان با رشادت چنان حماسه‌ای آفریدند که تا همیشه جهان جاوید است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه  رزمندگان ناو تیپ 13 امیرالمومنین(ع) بوشهر در دو جبهه دریایی و زمینی در 8 سال دفاع مقدس حضور داشتند خاطر نشان کرد: در این راستا نخستین یادواره 556 شهید این ناوتیپ با حضور با شکوه مردم شهید پرور، سرداران و امیران  در عالیشهر برگزار شد.

در این مراسم  556 شهید ناو تیپ 13 امیرالمومنین(ع) بوشهربا حضور دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب تجلیل شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر