پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس:
کد خبر: ۵۳۸۶۵
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل ۱۰ درصد از درآمد نیروگاه اتمی بوشهر باید به شهرستان بوشهر اختصاص یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری صبح یکشنبه در نشست با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: با کمک استاندار، بخشدار و فرماندار بوشهر جزیره خارگ مشکل اشتغال مردم جزیره خارگ مرتفع می‌شود.

وی تأکید کرد: نزدیک به ۱۰ درصد جمعیت استان بوشهر اهل سنت هستند ولی بحث شیعه و سنی در استان ما مطرح نیست و وحدت بین شیعه و سنی در استان بوشهر زبانزد در سراسر کشور است.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: نیروگاه اتمی بوشهر سالانه ۷۰۰ میلیارد کیلووات ساعت تولید برق دارد که باید حداقل ۱۰ درصد از درآمد حاصل از فروش آن باید به شهرستان بوشهر اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه درآمد گمرکات استان بوشهر کاهش‌یافته است، گفت: برخی از تجار استان بوشهر به دلیل موانعی که بر سر راهشان قرار دارد به استان‌های خوزستان و هرمزگان رفته‌اند که درآمد گمرکات ما نیز قطعاً به همین ظرفیت کاهش پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام خدری با اشاره به قول مساعد وزیر کشور برای حل مشکل تردد مردم خارگ، در سفرهای گذشته، تصریح کرد: مردم جزیره خارگ به تعداد روزهای جنگ موردحمله دشمن قرار گرفتند ولی جزیره را خالی نکردند، این مردم صبور شایسته تقدیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر