جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۸۸۱
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: امام جمعه دیلم گفت: دیلم یکی از شهرهای جذاب و مهم در زمینه گردشگری است و توجه دولت محترم و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی می‌تواند سهم به سزایی در ایجاد اشتغال و درآمد شهرستان داشته باشد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری امام جمعه دیلم در نشست شورای اداری این شهرستان با حضور جمشید انصاری نماینده رئیس جمهور اظهار داشت: انتخاب جنوب استان در این سفر از سوی رئیس جمهور نشان دهنده نقش بی‌بدیل استان بوشهر و پارس جنوبی در اقتصاد ایران اسلامی است به همین لحاظ طبیعتاً مردم استان بوشهر از نظام و دولت اسلامی انتظار دارند سهم واقعی خود را از این پروژه‌های ملی در استان دریافت کنند.

وی افزود: متأسفانه علیرغم تلاش دولت‌های مختلف بویژه این دولت در عرصه محرومیت زدایی و عمرانی شهرستان دیلم بیشترین آمار بیکاری جوانان را در سطح استان دارد.

حسینی بوشهری گفت: مردم ما قدردان نظام و دولت اسلامی هستند و دینشان را به نظام و انقلاب و این دولت ادا کرده‌اند و خدمات غیر قابل انکار و قابل تحسین هم از دولت شاهد بوده‌اند اما با وجود داشتن زمین‌های فراوان کشاورزی از نعمت آب بی بهره اند.

وی بیان کرد: احداث سدها می‌تواند این شهرستان و دشت لیراوی را به قطب کشاورزی استان تبدیل کند.

امام جمعه دیلم تصریح کرد: دیلم یکی از شهرهای جذاب و مهم در زمینه گردشگری است و توجه دولت محترم و جذب سرمایه بخش خصوصی می‌تواند سهم به سزایی در ایجاد اشتغال و درآمد شهرستان داشته باشد.

وی گفت: امید است دولت در ادامه راه منویات مقام معظم رهبری بویژه بیانیه گام دوم انقلاب را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد و در رفع محرومیت‌ها تلاش کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر