جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۹۰۴
سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۶

فکرشهر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جم از گشت شبانه روزی ویژه یگان حفاظت اداره منابع طبیعی از جنگل گلوبردکان و دیگر مناطق شهرستان جم در تعطیلات نوروزی فروردین ماه 98 خبرداد.
به گزارش فکرشهر از فارس، خلیل دوراهکی  اظهار داشت: در آستانه آغاز سال 98 هستیم و پیشاپیش عید باستانی نوروز را خدمت همه همشهریان تبریک می‌گویم و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جم در تعطیلات نوروزی برنامه‌های مختلفی خواهد داشت و در کنار اهالی شهرستان و مسافران هستیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جم افزود: فصل بهار فرصتی مناسب برای تازه کردن دیدار با اقوام، آشنایان و دوستان است و فرصتی خوب برای رفتن به آغوش طبیعت و در کنار هم دیگر بودن است و  منابع طبیعی و محیط پیرامونی برای همه قابل استفاده است.

وی با در خواست از همشهریان و مسافران نوروزی برای حفاظت و حراست از مراتع و جنگل‌ها تاکید کرد: جنگل گلوبردکان بخش ریز یکی از جنگل‌های بکر، جذاب ، دیدنی و جذبه گردشگری جنوب استان بوشهر است و باید برای نگهداری و حفظ آن تلاش کنیم.

دوراهکی افزود: مسافران نوروزی و همشهریان از هرگونه قطع شاخ و برگ درختان خودداری کنند و از روشن کردن آتش در محل‌های مستعد اکیدا پرهیز نمایند و هر گونه حادثه‌ای را به شماره 1504 اعلام کنند.

وی با بیان اینکه اداره منابع طبیعی در تعطیلات نوروزی در کنار مسافران و اهالی شهرستان جم می‌باشد تصریح کرد: برای حفظ و حراست از جنگل‌ها و مراتع در ایام تعطیلات نوروزی، از سوم تا هفدهم فروردین‌ماه گشت ویژه یگان حفاظت به طور شبانه روزی در مناطق حضوری فعال دارند و امیدواریم سالی به دور از آتش سوزی را در پیش داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر