پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۹۰۶
سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۸

فکرشهر: فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر با تلاش و همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و دریابانی این استان کشف شد.

به  گزارش فکرشهر از تسنیم،  سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد با تاکید بر تشدید مبارزه با قاچاق کالا و سوخت اظهار داشت: پهنه آبهای خلیج فارس در محدوده استان بوشهر تحت نظارت دریابانی قرار دارد و تمام تردد شناورها مورد رصد قرار می‌گیرد.

وی از انهدام باند سوخت قاچاق در آبهای خارگ خبرداد و بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی 9هزار لیترگازوئیل  قاچاق در حوزه آبهای جزیره خارگ با مشارکت منطقه دوم نیروی دریایی سپاه کشف شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهربا اشاره به اینکه  این میزان سوخت قاچاق از یک شناور کشف شد بیان کرد: دریابانان این استان شبانه‌روز و در سخت‌ترین شرایط جوی برای حفظ و حراست از مرزها تلاش و با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کنند.

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد از افزایش کشفیات سوخت قاچاق در آبهای استان بوشهر  خبرداد و خاطرنشان کرد:  امسال بیش از 500 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای ساحلی استان بوشهر کشف شدکه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

  وی برخورد با قاچاق سوخت و کالا را در اولویت برنامه دریابانی دانست و تصریح کرد: امکانات و تجهیزات دریابانی استان بوشهر ارتقاء یافته به‌گونه‌ای که شناورهای دریابانی فعالیت قاچاقچیان را  در اعماق مختلف خلیج فارس رصد می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر