پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۵۳۹۰۷
سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۱

فکرشهر: رئیس پلیس شهرستان عسلویه گفت: ۱۲هزار عدد انواع مواد محترقه که در یک شیرینی فروشی در یکی از روستاهای عسلویه نگه‌داری می‌شد با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان کشف شد.

به گزارش  فکرشهر از تسنیم، سرهنگ پیمان فتاحی  عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر مراقبت از فرزندان در مراسم چهارشنبه آخرسال اظهار داشت:  شهروندان ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت فعالیت  اعمال تخلف به ویژه خرید و فروش مواد محترقه  موضوع را با شماره 110 به پلیس گزارش دهند.

وی با تاکید بر بر برخورد با برهم زنندگان امنیت و نظم  جامعه افزود:  نیروی انتظامی با فروشندگان مواد محترقه و بر هم زنندگان آسایش مردم در ایام پایانی سال به صورت قاطع برخورد می‌کند.

رئیس پلیس شهرستان عسلویه از کشف مواد محترقه در یکی از شیرینی فروشان خبر داد و  گفت:  12هزار عدد انواع مواد محترقه که در یک شیرینی فروشی در یکی از روستاهای عسلویه نگه‌داری می‌شد با تلاش ماموران انتظامی  این شهرستان کشف شد.

سرهنگ پیمان فتاحی ارزش این مواد محترقه را 200 میلیون ریال دانست و افزود: صاحب مغازه قصد فروش این مواد محترقه را برای مراسم چهارشنبه سوری به فروش برساند .

وی بیان کرد: در همین ارتباط وی به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر