پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۹۲۶
سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۹

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اجرای طرح نشاط اجتماعی در شهرها و روستاها گفت: ایام نوروز فرصت مناسبی برای ایجاد نشاط اجتماعی در استان است که در این راستا ۵۰۰ برنامه برای اجراء تدوین شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عباس برزگرزاده ظهر امروز در نشست بررسی اجرای برنامه طرح نشاط اجتماعی در ایام نوروز با بیان اینکه این طرح از ابتدای امسال ادامه یافت اظهار داشت: امسال برنامه گسترده‌ای در قالب طرح نشاط اجتماعی در شهرها و روستاهای استان بوشهر تدوین و اجرایی شد که مورد استقبال همگان قرار گرفت.

وی از تصویب این طرح در شورای اجتماعی وزارت کشور خبر داد و بیان کرد: طرح نشاط اجتماعی استان بوشهر در شورای اجتماعی وزارت کشور تایید و تصویب و سپس به سایر استان‌ها برای اجراء ابلاغ شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه این استان در عرصه گردشگری دارای ظرفیت بالایی است تصریح کرد: نوروز سال 1397، استان بوشهر پس از استان‌های گیلان و مازندران در جایگاه سوم در بعد گردشگر داخلی نوروزی قرار گرفت که نشان از جایگاه و ظرفیت گردشگری استان ساحلی بوشهر است.

برزگرزاده ایام نوروز را فرصت مناسبی برای ایجاد نشاط اجتماعی در استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا بیش از 500 برنامه برای تمامی شهرستان‌های 10 گانه استان برای اجراء در شهرها و روستاها تدوین و ارسال شده است.

وی با بیان اینکه برای تمامی شهرستانهای استان یک بسته در قالب طرح نشاط اجتماعی باهدف ایجاد نشاط در جامعه ارائه شده است گفت: در طرح نشاط اجتماعی برنامه‌های شاد و ‌مفرح در بوستان‌ها، برگزاری آیین‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت غنی موسیقی فولکلور و محلی، همایش‌های فرهنگی هنری، معرفی ظرفیت‌های گردشگری، توانمندی اقتصادی، فرهنگی، هنری و صنایع دستی اجراء می‌شود.

  مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به ایام نوروز فرصتی ارزشمند برای جذب گردشگر است تصریح کرد: طبیعت بهاری، فصل شادی و شکوفایی است که ارتقاء نشاط اجتماعی در نقاط گردشگری استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

برزگرزاده به جاذبه‌های گردشگری استان پرداخت و خاطرنشان کرد: ساحل زیبای خلیج فارس، آثار تاریخی، طبیعت و دشت زیبا و ظرفیت‌های تفریحی و رفاهی هدف مهمی برای  حضور گردشگران نوروزی از اقصی نقاط کشور  به استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر