شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۹۲۹
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

فکرشهر:  معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش با اشاره به تجهیز بیمارستان گناوه به دستگاه آندوسکوپی و کلونوسکوپی گفت: زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، قاسم جان‌بابایی صبح چهارشنبه در بازدید از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه با اشاره به کلاس‌های آمادگی برای زایمان، اظهار داشت: متولی دوره‌های آموزشی آمادگی برای زایمان طبیعی از هفته ۲۷ بارداری، بیمارستان‌ها هستند که مادر باردار ضمن آشنایی با ماماهای مرکز با ذهنیت مثبتی که از درد زایمان کسب خواهد کرد نگرانی‌های وی در بارداری کاهش‌یافته و در مهم‌ترین تجربه زندگی خود نقش فعال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همه تخت‌های بیمارستانی در اختیار مدیر داخلی و مدیر پرستاری بیمارستان‌ها است، افزود: تصمیم‌گیری در مورد نحوه اعطای تخت‌ها به پزشکان در شرایط مختلف باید تحت نظر دفتر پرستاری باشد.

جان‌بابایی بیان کرد: بخش دیالیز بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه یکی از دیالیزهای باکیفیت کشور بوده و از لحاظ فضا و تجهیزات پزشکی از شرایط مطلوبی برخوردار است.

معاون درمان وزارت بهداشت قول مساعد برای بازسازی ده واحد از پانسیون‌های مسکونی پزشکان و احداث چهار واحد پانسیون پزشک، بازسازی فضای فیزیکی بخش‌های داخلی زنان، مردان و بخش اطفال و خرید دستگاه آندوسکوپی و کلونوسکوپی را دادند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و جمعی از مسئولین دانشگاه ضمن بازدید از بخش‌های اورژانس، اتاق عمل، بلوک زایمانی، آی. سی.یو، داخلی، جراحی مردان، NICU و اطفال از نزدیک روند خدمت‌رسانی در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) را مورد بررسی قرار داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر