شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۹۳۰
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

فکرشهر:  فرماندار گناوه با تاکید بر ایجاد شرایط مناسب در گناوه طی ایام نوروز گفت: بازرسان بازوان توانمند ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان هستند و ما به وجود آنها افتخار می‌کنیم.

به گارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی بازرسان و مسئولان کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه با تبریک پیشاپیش سال جدید و میلاد باسعادت امیرالمومنین علی (ع) اظهار داشت: سال ۹۷ با تمام مسائل و مشکلات و توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های ظالمانه آنها برعلیه کشورمان به پایان رسید و به طور حتم با تدابیر مسئولان کشور سال ۹۸ سال بهتری برای کشور خواهد بود.

وی افزود: فعالان فضای مجازی و اجتماعی شهرستان گناوه در امر بازرسی با مجموعه ستاد خدمات سفر شهرستان همکاری می‌کنند و از توانایی آنها در این امر بهره برده می‌شود که این باعث افتخار است.

فرماندار گناوه گفت: بازرسان بازوان توانمند ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان هستند و ما به وجود آنها افتخار می‌کنیم.

وی بیان کرد: در سال گذشته با همکاری و تلاش و تعامل بسیار خوب بازرسان ستاد خدمات سفر نوروزی، در امر بازرسی شهرستان موفق بود که این جز با کمک بازرسان میسر نبود.

پاک نژاد تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که فضای مجازی و اجتماعی کمک کننده هستند وامید است که امسال نیز با همکاری و تلاش بازرسان سال خوبی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ما به رسانه‌ها و فضای مجازی در سطح شهرستان نگاه ویژه ای است افزود: اگر کمک‌های رسانه‌ها و فضای مجازی نبود در بسیاری از موارد در شهرستان شاهد پیشرفتی نبودیم.

پاک نژاد اضافه کرد: سال ۹۷ اتفاق‌های خوبی در سطح شهرستان افتاد و فقط در دهه فجر اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان برای بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها داشتیم.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه گفت: هر طرح یا پیشنهادی در زمینه‌های مختلف برای هفته دولت سال آینده در نظر داشته باشید از هم اکنون با مجموعه فرمانداری در میان بگذارید و مطمئن باشید که رسیدگی خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر چه ممکن است اختلاف سلیقه در زمینه‌های مختلف وجود داشته باشد ولی هدف همه ما یکی است و این اختلاف سلیقه‌ها و تضارب افکار ما را به هدف‌های مشترک نزدیک تر می‌کند.

وی گفت: ما همواره از نقدها استقبال می‌کنیم ولی نقدها سازنده و کارگشا و به گونه‌ای باشد که بتوان از آنها نتیجه گیری کرد.

وی پیرامون کمیته‌های خدمات سفر شهرستان گناوه بیان کرد: از آنجا که شهرستان گناوه در ایام نوروز جمعیتی میلیونی را پذیراست که چندین برابر جمعیت شهر محسوب می‌شود بنابراین وجود مشکلات در ارائه خدمت به این جمعیت نیز اجتناب ناپذیر است.

فرماندار گناوه ادامه داد: کمیته‌های ۱۲ گانه خدمات سفر شهرستان گناوه با توجه به شرایط شهرستان و حضور چشمگیر مسافران و گردشگران از ابتدای سال ۹۷ تشکیل شده و به طور مرتب تشکیل جلسه داده است و با تمام توان در حال انجام وظایف خود برای این ایام هستند.

وی گفت: مردم شهرستان در سال‌های گذشته در کنار مسئولان برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران همکاری بسیار خوبی داشته‌اند که امسال نیز اینچنین خواهد بود.

پاک نژاد با تاکید بر اینکه فضای مجازی در اطلاع رسانی در زمینه‌های مختلف در این ایام می‌تواند همکاری کند اضافه کرد: از جمله مسائلی که به همکاری جدی مردم در این ایام نیازمند هستیم ترافیک خیابان‌ها است که تقاضا داریم مردم از وسایل نقلیه شخصی در مراکز پرتردد شهر خودداری کنند تا بتوان این مشکل را به خوبی مدیریت کرد و در زمینه اطلاع رسانی این موضوع فضای مجازی همکاری و اطلاع رسانی کنند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه بیان کرد: هدف همه ما در کمیته ستاد خدمات سفر پیشرفت کار، داشتن تعامل و شناساندن شهر و قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آن به سایر نقاط کشور است که بازرسان و فضای مجازی باید در این امر بیشتر همکاری کنند.

وی گفت: شهرستان گناوه دارای روستاهای بسیار زیبا و مستعد گردشگری است که می‌تواند برای توسعه بوم گردی در شهرستان مدنظر باشند و از همه فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی می‌خواهیم که برای معرفی این ظرفیت‌ها همکاری کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: اطلاع رسانی از وضعیت آب و هوایی شهرستان نیز از مسائلی است که در این ایام در گروه‌ها و فضای مجازی منعکس کنید تا گردشگران و مسافران بتوانند از این موارد استفاده کنند.

پاک نژاد گفت: هدف همه در این ایام این باشد که مهمانان و گردشگران با رضایت و خاطره خوش از این شهرستان بروند همانگونه که سال گذشته با همکاری شما این اتفاق افتاد و امسال نیز جهت دستیابی به این هدف دست نیاز و همکاری به سوی همه شما دراز می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نشست‌ها با فعالان اجتماعی و فضای مجازی مخصوص ایام نوروز و تعطیلات نباشد و مستمر باشد اظهار داشت: اخلاق مداری همواره سرلوحه نقدها و انتقادات و نوشته‌ها باشد تا بتوان در حل مشکلات به همدیگر کمک کنیم.

فرماندار گناوه بیان کرد: همه ما در یک کشور و تحت پرچم نظام مقدس اسلامی زندگی می‌کنیم و هدف ما اعتلای شهر و دیارمان است که امید است با تعامل و همکاری محقق شود.

دانیال اسفندیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه و مسئول کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه در این نشست اظهار داشت: کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات به منظور ایجاد پاسخگویی مناسب و رسیدگی به شکایات مسافران و گردشگران و دریافت نظرات آنها و همچنین ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و کمیته‌های ستاد خدمات سفر تشکیل شده است.

وی افزود: تجربیات شما بازرسان در امر بازرسی و نظارت می‌تواند زمینه ارائه خدمات با کیفیت بهتر به هموطنان و گردشگرانی که شهرستان گناوه را برای گذراندن تعطیلات برگزیده‌اند فراهم کند.

اسفندیاری گفت: کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد خدمات سفر شهرستان هر یک وظایف خاصی بر عهده دارند و کارهای خود را انجام می‌دهند و باید بازرسان و کمیته‌ها با همکاری دوطرفه به بهترین شکل ممکن به ارائه خدمات بپردازند.

مسئول کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد هماهنگی خدمات سفر اضافه کرد: نظرات بازرسین در جمع بندی پایانی عملکرد کمیته‌های بسیار مهم است و قطعاً نظرات آنها لحاظ خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: با این رویکرد که بازرسان به عنوان بازوان توانمند در کنار کمیته‌های خدمات سفر و کمک آنها برای بهتر شدن کار هستند کار خود را در کنار این کمیته‌ها انجام خواهیم داد.

در این نشست مسئولان کمیته‌های مختلف گزارش‌هایی از آمادگی این کمیته‌ها ارائه دادند و بازرسان نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر