سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۹۳۲
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی در استان گفت: برای بهره‌مندی گردشگران نوروزی از سواحل زیبابی خلیج فارس گردشگری دریایی با ایمنی بالا در شهرها و نقاط ساحلی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مهرداد ستوده در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهربا بیان اینکه استان بوشهر در جذب گردشگر در نوروز گذشته جزء سه استان برتر کشور شناخته شد اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان گردشگرپذیرترین استان‌های کشور در نوروز گذشته شناخته و معرفی شد که نشان از ظرفیت گردشگری استان به ویژه در بخش دریایی است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها در بخش گردشگری در استان بوشهر افزایش یافته است افزود: برای رفاه و آسایش بیشتر گردشگران زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در قالب پروژه توریسم بوشهر2022 افزایش یافته است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گردشگری دریایی را یکی از قابلیت مهم این استان دانست و تصریح کرد: در این راستا سال به سال گشت و تفریحات دریایی افزایش می‌باید و سرمایه‌گذاران در این حوزه رغبت بیشتری نشان می‌دهند.

ستوده بیان کرد: برای بهره‌مندی گردشگران نوروزی از سواحل زیبابی خلیج فارس گردشگری دریایی با ایمنی بالا در شهرها و نقاط ساحلی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

 وی با بیان اینکه میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر نرخ‌گذاری بلیط شناورها بر عهده دارند افزود: نرخ‌گذاری خدمات ارائه شده به گردشگران دریایی به نحوی تعیین می‌شود که منافع سرمایه‌گذاران و گردشگران تامین و عدالت رعایت شود.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه خرید بلیط شناورهای گردشگری اینترنتی می‌شود گفت: به منظور بهینه سازی رویه صدور بلیط شناورهای گردشگری دریایی و کاهش دغدغه گردشگران در زمینه سفرهای دریایی سامانه بلیط‌های الکترونیکی راه‌اندازی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر