جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
باتلاش و پیگیریهای مستمر شهردار وحدتیه محقق گردید:
کد خبر: ۵۳۹۴۶
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۲

فکرشهر:  با تلاش و پیگیری های مستمر شهردار وحدتیه در واپسین روزهای سال ۹۷ یک دستگاه خودرو مخصوص حمل متوفی به شهرداری وحدتیه اختصاص یافت.

 به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، دوشنبه ۲۷ اسفندماه،  در پی تلاش ها و پیگیری های مستمر و حضور موثر شهردار وحدتیه در سازمان شهرداری ها ودهیاری های وزارت کشور در راستای عمل به تعهدات، ارائه خدمت صادقانه، تجهیز و نوسازی امور نقلیه و ناوگان موتوری شهرداری، این خودرو به شهرداری وحدتیه اختصاص و مجوز لازمه صادرشد.

حسین عباسی دراین خصوص با اشاره به سپردن تعهد اخذ دو دستگاه خودرو در اوایل تصدی پست شهرداری شهر وحدتیه به همشهریان، اظهار داشت: خوشحالم که با تلاش های مستمر در راستای تحقق وعمل به تعهدات و گام برداشتن در مسیر توسعه ناوگان موتوری توانستم دومین خودرو را هم در طول یک سال گذشته به صورت یارانه ای از وزارت کشور اخذ نمایم.
عباسی افزود: باتوجه به نبود خودرو مناسب واستاندارد حمل متوفی در شهرداری و فرسوده بودن خودرو موجود، پیگیری های لازم صورت گرفت که الحمدالله موفق شدیم مجوز لازم را اخذ نماییم.

 شهردار وحدتیه لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر را تلاش همگانی، وحدت و مشارکت عمومی دانست  از همکاری ها و حمایت های مجموعه مدیریتی استان، معاونت امور عمرانی استانداری، مدیرکل دفتر شهری، نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری دشتستان، ریاست واعضای محترم شورای اسلامی شهر وحدتیه، شهروندان و کارکنان تلاش گر شهرداری وحدتیه تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر