شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۹۴۷
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۳

فکرشهر: هر ساله روزهای پایانی اسفند فارغ از هر رخداد و اتفاقی، شور و هیجان استقبال از بهار در رگهای شهر جریان می یابد و شهروندان در تکاپوی پیشواز نوروز قرار می گیرند؛ شهرداری برازجان امسال نیز همچون سال های گذشته به استقبال نوروز باستانی رفته و چهره ی شهر را رنگ و بوی بهاری بخشیده است.
به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان، رنگ آمیزی برخی بلوارها و میادین مطابق روال سال های پیش باعث نو شدن این تاسیسات گردیده و زیبایی خاصی گرفته است.


خط کشی خیابانها و معابر نیز انجام شده و برازجان زیبایمان را در حوزه ی ترافیک، آماده ی پذیرایی از گردشگران عزیز نموده است.
اما آنچه بیش از هرچیز در خیابان های برازجان جلوه گری می کند، اقدام شهرداری مبنی بر خرید و استقرار سمبلهای زیبای نوروزی در جای جای شهر است که حال و هوایی فرحبخش به شهر تاریخی و زیبای برازجان داده است. نمادهای زیبایی از بادکنک های رنگی، تخم مرغ، سفره های هفت سین و... که با طراوت بخشیدن به فضاها و خیابانهای شهر، باعث نشاط شهروندان شده است.


با توجه با پاییز و زمستان پر باران و چهره ی زیبای طبیعت دشتستان در بهار 98 و نیز آب و هوای مطبوع بهاری، انتظار می رود در روزهای تعطیل ابتدای سال شاهد حضور پرشمار گردشگرانی باشیم که از اقصی نقاط کشور به شهر زیبا و تاریخی ما می آیند تا بخشی از تعطیلات نوروزی خود را در میهمانی برازجان عزیز و برازجانی های خونگرم سپری کنند.


امیدواریم مجموعه اقدامات شهرداری در کنار مهربانی و خونگرمی مردمان میهمان نواز این دیار و طبیعت زیبای دشتستان عزیز، خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن هموطنان عزیزمان که برازجان ما را به عنوان مقصد سفر نوروزیشان انتخاب می کنند بر جای بگذارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر