جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۹۵۴
پنجشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود یک سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: در استان بوشهر طی روزهای ابتدایی سال جدید شاهد هوای ابری و بارانی خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرج‌اله شکوهی‌پور اظهار داشت: روز پنجشنبه با عبور امواج کوتاه ناپایدار از تراز میانی جو، به تدریج بر تراکم ابرها در آسمان استان بوشهر افزوده می‌شود و احتمال بارش خفیف باران و وزش باد در برخی نقاط طی روزهای پنج شنبه و جمعه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با غبار محلی و وزش ملایم باد، از اواخر وقت افزایش ابر و ظهر فردا در برخی نقاط احتمال بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و روی دریا و سواحل جنوبی گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی این مدت ارتفاع موج دریا نیز در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

شکوهی‌پور گفت: روز یک‌شنبه تا اوایل روز دوشنبه آینده با تقویت و تشدید ناپایداری‌ها، بارندگی‌ها در غالب نقاط استان افزایش و به صورت رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد ادامه می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر