سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۹۶۷
شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای طلا به ارزش دو میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس بوشهر، سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام وقوع سرقت 5 کیلوگرم طلا در مرداد ماه سال گذشته از چهار فروشنده دوره گرد طلا در شهر بوشهر، دستگیری سارقان در دستور کار ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران پلیس مشخص شد سارقان حرفه‌ای در نقشه‌ای هماهنگ فروشندگان سیار طلا را از میدان مرکزی شهر تعقیب و در نزدیکی پایانه مسافربری در نقطه‌ای خلوت و تاریک مضروب و 5 کیلوگرم طلا از آنها سرقت می‌کنند.

به گفته فرمانده انتظامی استان در تحقیقات میدانی و بررسی‌های علمی و تخصصی پلیس مشخص شد سارقان با برنامه قبلی و بدون بجا گذاشتن هیچ‌گونه ردی از خود اقدام به سرقت کرده‌اند که این موضوع کار کشف را پیچیده می‌کرد.

وی اضافه کرد: در نهایت ماموران موفق شدند هفته گذشته سرنخی از سارقان در یکی از استان‌های همجوار به دست آورده و با عزیمت به شهر مورد نظر دو  نفر از سارقان را دستگیر و به بوشهر منتقل کنند.

سردار واعظی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به سرقت 5 کیلو طلا به ارزش بیش از دو میلیارد تومان از فروشندگان سیار طلا در بوشهر اعتراف کرده‌اند خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد انواع سرقت هستند. 

وی افزود: در این عملیات دو دستگاه خودرو از جمله خودرو مورد استفاده در سرقت توقیف شد و دو نفر خریدار طلاهای مسروقه نیز دستگیر شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر