پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۹۶۹
شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از افزایش دو برابری ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی در این استان خبر داد و افزود: امسال شرایط برای 15میلیون شب اقامت مسافران فراهم شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مهرداد ستوده با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر گفت: ساحل این استان یکی از بکرترین و زیباترین سواحل کشور است که زمینه جذب گردشگران زیادی را در طول سال فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر در نوروز 97 پذیرای بیش از هفت میلیون مسافر بود و رتبه سوم جذب گردشگر را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: امسال زیرساخت‌های جذب و پذیرش گردشگر در استان توسعه یافته، کارهای زیربنایی زیادی در این بخش انجام شده و می‌توانیم بگوییم نوروزی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت.

وی از ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در روستاها و سیاه‌چادرها در محیط عشایری خبر داد و افزود: فراهم‌سازی و ساماندهی صدها شناور تفریحی و ایجاد خیابان گردشگری در شهرهای استان بوشهر از دیگر اقدامات انجام شده برای جذب گردشگر است.

ستوده تصریح کرد: باتوجه به طرح‌های زیرساختی گردشگری که در سال 97 در استان اجرایی شده، امسال ظرفیت پذیرش مهمانان نورزی به دو برابر افزایش یافته و شرایط برای 15 میلیون شب اقامت مسافران فراهم شده است.

وی با اشاره به بسته شدن قسمتی از خیابان ساحلی بوشهر حدفاصل میدان المپیک تا میدان رئیسعلی دلواری برای ایجاد خیابان گردشگری و غرفه‌های فروش و عرضه کالا خاطرنشان کرد: بسته شدن این مسیر با توجه به تصمیم‌گیری کارگروه ترافیک استان صورت گرفته و پس از تعطیلات این خیابان دوباره باز می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: برای کنترل ترافیک این مسیر نیز تمهیداتی اندیشیده شده تا همشهریان و مسافران کمتر دچار مشکل شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر