سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۰۰۱
دوشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۵

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون 32هزار و 237 نفر در قالب هشت هزار و 683 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش و اسکان یافتند.

به گزار فکرشهر، ناصرکرمی در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد مسافر 28 هزار و 41 نفر در قالب 7 هزار و 790 خانوار فرهنگی و 3هزار و 217 نفر در قالب 893 خانوار معادل 10 درصد مسافران غیر فرهنگی هستند.

وی بیان کرد: بر این اساس، آمار اسکان نوروزی تاکنون به 90 هزار و 458 نفر روز می رسد.

کرمی یادآور شد: تا روز دوم فروردین شهرستان های بوشهر با 9 هزار و 989 مسافر، گناوه با 6 هزار و 759 ودیلم با 5 هزار و 408 مسافر به ترتیب پذیرای بیشترین مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان استان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت مراکز اسکان فرهنگیان و مدارس شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم، برای خدمات رسانی به مسافران مجوز برپایی چادر در مدرسه ها گرفته شده است.

کرمی افزود: به دلیل ازدحام جمعیت و بضاعت آموزش و پرورش، امکانات محدودی در اختیار مسافران قرار گرفته است و تلاش می شود برای استفاده از شرایط مطلوب تر مسافران به سمت روستاهای همجوار 
هدایت شوند.

وی ادامه داد: پذیرش مهمانان نوروزی در سال 98 به 2 صورت غیر حضوری از طریق اینترنت و حضوری انجام می شود که 30 درصد پذیرش بصورت اینترنتی و مابقی به صورت حضوری انجام شده است.

کرمی افزود: گردشگران بر همین اساس می توانند برای پذیرش اینترنتی به سایت ستاد اسکان فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش به نشانی eskan.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به رزرو محل اقامت خود اقدام نمایند.

امسال 2هزار و 966 کلاس درس در قالب 393 مدرسه در استان بوشهر برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر