شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۰۱۵
سه‌شنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه گفت: کاروان راهیان نور بسیجیان شیعه و اهل تسنن عسلویه به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
کاروان راهیان نور بسیجیان شیعه و اهل تسنن عسلویه به مناطق عملیاتی اعزام شدند

به گزارش فکرشهر از فارس، سرهنگ مهدی حسن‌زاده در آیین اعزام کاروان راهیان نور اظهار داشت: ۱۵۰۰نفر در قالب ۳۵دستگاه اتوبوس و ۲۵دستگاه سواری از حوزه‌های شهدای پتروشیمی،‌ سیدالشهدا و امیرالمومنین بصورت جداگانه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه خطاب به بسیجیان شیعه و سنی گفت: خاک مقدسی که شما بر روی آن پا می‌گذارید، وام‌دار قطره قطره خون شهدا است که همواره حرکت در مسیر شهدا را به شما گوشزد می‌کند. بسیجیان باید از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان در تمام مراحل زندگی خود درس گرفته و در زندگی روزانه خود اهداف، آرمان‌ها و سیره شهدا را به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان سرمایه‌های انسانی و معنوی کشور هستند که با حضور در مناطق عملیاتی، این امر مهم را درک می‌کنند که امروز امنیت، آرامش و آسایش موجود در نظام ما، مدیون خون شهدا است. اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان پایگاه امن و اقتدار است، به برکت خون شهدا است که باید توسط نسل‌های امروز و آینده حفظ شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر