شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۱۰۵
جمعه ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

فکرشهر: امام جمعه شهر وحدتیه گفت: مردم در یاری رساندن به آسیب‌دیدگان سیل اخیر واقعا روحیه جهادی و ایثار و فداکاری به نمایش گذاشتند.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سیدیعقوب موسوی در خطبه‌های امروز  نمازجمعه شهر وحدتیه  با تسلیت جان باختن تعدای از هم وطنان در سیل اخیر اظهار داشت: سیل یک حادثه طبیعی است که  نشانه بزرگی و عظمت خدواند است  هر چند که برای مردم ما غم‌انگیز بود اما صحنه‌های حماسی و فداکاری مشاهده شد که از لحاظ  انسان دوستی و همکاری قابل تقدیر و شکرگزاری است.

امام جمعه شهر وحدتیه  با بیان اینکه مردم نوع دوست ایران اسلامی این حادثه را به فرصت تبدیل کردند، افزود: مردم در یاری رساندن به آسیب دیدگان با کار جهادی که از خود نشان دادند واقعا روحیه جهادی و ایثار و فداکاری به نمایش گذاشتند و تألمات وارده را جبران کردند.

وی ادامه داد:فرمان رهبر انقلاب به فرمانده کل ارتش جهت تسریع در کمک‌رسانی به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل ناشی از روشنگری و بصیرت در امر نوع‌دوستی و کمک به نیازمندان آسیب دیده از این حادثه تلخ طبیعی است.

خطیب جمعه شهر وحدتیه عنوان کرد: حماسه‌سازان ارتش و نیروهای بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار یکدیگر در یاری رساندن به آسیب‌دیدگان یکبار دیگر حماسه‌های ایثار و فداکاری ۸ سال حماسه دفاع مقدس را در دل‌ها زنده کردند و به مردم و آسیب‌دیدگان روحیه جهادی بخشیدند.

  وی گفت:این حوادث طبیعی در همه جای جهان رخ می‌دهد که گاهی شدت آن از این هم بیشتر است ولی آنچه که در این حادثه مشاهده گردید تعامل و همکاری تمامی نیروهای دولتی و مردمی بود که به صورت جهادی در کنار یکدیگر کار و تلاش می‌کردند و در نجات انسان‌های گرفتار کوشیدند.

موسوی ابراز کرد: موضوع تیراندازی در شب‌های عروسی در وحدتیه موجب نگرانی و ناراحتی مردم شده که این حرکت علاوه بر سلب آسایش مردم یک حرکت بی‌مورد و شیطانی است مردم متعهد و ولایی شهر وحدتیه باید ضمن رعایت حال همشهریان خود در معرفی عاملان این ناامنی‌ها با نیروی انتظامی نهایت همکاری را داشته باشند تا همواره شهری آرام و با نشاط داشته باشیم و برای مهمانان نوروزی محل امنی باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر