جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، جان باختن برخی از هموطنان در حوادث اخیر، را به دلیل خطاهای مدیریتی و انسانی و دست اندازی در طبیعت دانست. او همچنین گفت که اعلام ورود سامانه بارشی جدید، لزوم توجه به هشدارها جدی تر است...
کد خبر: ۵۴۱۱۵
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۱

فکرشهر: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، جان باختن برخی از هموطنان در حوادث اخیر، را به دلیل خطاهای مدیریتی و انسانی و دست اندازی در طبیعت دانست. او همچنین گفت که اعلام ورود سامانه بارشی جدید، لزوم توجه به هشدارها جدی تر است.

به گزارش فکرشهر به نقل از انتخاب، جهانگیری در صفحه خود در توئیتر نوشت: از مردم خوبمان در استان های غربی و جنوب غربی کشور به ویژه مردم خونگرم و مقاوم خوزستان به خصوص ساکنان همجوار رودخانه های دز، کارون و کرخه صمیمانه می خواهم نهایت توجه به هشدارها و همکاری را با مسئولان برای مدیریت بحران و کاهش خسارت داشته باشند.

او همچنین در توئیت دیگری نوشت: جهانگیری: بارش های اخیر پیامدهای مثبت و منفی مختلفی داشت. هم همبستگی اجتماعی را بالا برد هم کم آبی کشور را جبران کرد. و هم متاسفانه به دلیل خطاهای مدیریتی و انسانی و دست اندازی در طبیعت حوادث ناگوار جان باختن برخی از هموطنان عزیز را در پی داشت. با اعلام ورود سامانه بارشی جدید، لزوم توجه به هشدارها جدی تر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر