سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار محیط زیست
کد خبر: ۵۴۱۵۷
دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: کارشناس اداره‌‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در روز سیزده فروردین آسمان استان نیمه‌ابری و در بخش‌های جنوبی استان بارش پراکنده‌ی باران همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، پیام مساعدی افزود: در سیزده به‌در سواحل جنوبی استان بوشهر تا حدودی مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

او ادامه داد: فعالیت سامانه‌ی بارشی اخیر امروز نیز به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد در سطح استان و حتی استان‌های هم‌جوار ادامه می‌یابد که پیامد آن آب‌گرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌هاست.

مساعدی اضافه کرد: امروز احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان بوشهر وجود دارد و آب‌های خلیج فارس و سواحل استان نیز در این مدت به سبب وزش تندباد، مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: این سامانه به‌تدریج بعدازظهر روز سه‌شنبه از جنوب استان خارج می‌شود.

او بر اساس نقشه‌ها پیش‌بینی کرد: انتظار می‌رود سرعت وزش تندباد نیز گاهی به بیش از 70 کیلومتر در ساعت افزایش یابد که می‌تواند با خسارت همراه باشد.

وی افزود: از روز چهارشنبه سامانه‌ی بارشی دیگری به‌تدریج وارد غرب و جنوب غرب کشور می‌شود که تحت تأثیر امواج ناپایدار ناشی از این سامانه‌ی بارشی جدید، طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه آسمان استان به تناوب ابری گاهی همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر