جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۱۶۵
دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: نماینده شهرستان‌های عسلویه، دیر، جم و کنگان در مجلس گفت: ۵۷ پروژه عمرانی جنوب استان بوشهر از محل اعتبارات نفت با تخصیص ۲۰۸ میلیارد ریال تکمیل شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سکینه الماسی ظهر امروز در نشست با مسئولان بنیاد مسکن استان بوشهر با تبریک سال جدید و گرامیداشت سال رونق تولید بر توجه به توسعه زیرساخت‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مسئولیت‌های مهم اجتماعی صنایع و تاسیسات نفتی و گازی توجه به مطالبات مردم در ایجاد توسعه زیرساخت‌ها است.

وی با بیان اینکه سال گذشته پروژه‌‌های مهمی از محل اعتبارات وزارت نفت در شهرستان‌های هم‌جوار تاسیسات پارس جنوبی اجراء شد افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده 90 درصد پروژه فاز نخست شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از محل اعتبارات وزارت نفت افتتاح شده است.

نماینده شهرستان‌های عسلویه، دیر، جم و کنگان در مجلس بیان کرد: بر این اساس57 پروژه عمرانی جنوب استان بوشهر از محل اعتبارات نفت با تخصیص 208 میلیارد ریال تکمیل شده است.

 الماسی تصریح کرد: 10 درصد باقیمانده طرح‌های یاد شده تا اواسط اردیبهشت‌ماه امسال  به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه فاز دوم این پروژه‌ها تا پایان فروردین‌ماه به بنیاد مسکن استان بوشهر برای اجرا، ابلاغ می‌شود خاطر نشان کرد:کارهای مطالعاتی و طراحی 9 بوستان امید در سطح روستاهای شهرستان کنگان با اعتبار 39 میلیارد ریال انجام شده که عملیات اجرایی آن در فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر