چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۱۷۱
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

فکرشهر:  معاون عمرانی استاندار بوشهر از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران استان بوشهر برای امداد رسانی به استان های همجوار خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهرداد ستوده صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بارش‌های هفته گذشته و هفته جاری، ستاد مدیریت بحران استان بوشهر در آمادگی کامل به سر می‌برد و با وجود ریزش کوه در برخی محورها، با تمهیدات اندیشیده شده هیچ مشکلی برای مردم شریف استان و مهمانان و گردشگران نوروزی به وجود نیامد.

وی از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران استان برای امداد رسانی به استان‌های همجوار خبر داد و افزود: در صورت اعلام نیاز استان‌های هم‌جوار به‌ویژه خوزستان برای امداد رسانی، آمادگی کاملی برای اعزام تیم‌های امدادی و همچنین ارسال اقلام مورد نیاز به این استان‌ها را داریم.

حفظ آمادگی برای امداد رسانی

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با دستور استاندار بوشهر مبنی بر حفظ آمادگی لازم برای امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل، این آمادگی تا پایان بارش‌ها و تا زمان عادی شدن شرایط جوی وجود دارد.

وی از اعزام تیم‌های عملیات سیلاب از هلال احمر استان بوشهر به استان لرستان خبر داد و گفت: با درخواست سازمان امداد و نجات کشور، چند تیم عملیات سیلاب شامل ۴۰ نفر نجات‌گر سیلاب به همراه تعدادی قایق موتوری و دستگاه‌های پمپ لجن کش و تجهیزات انفرادی و گروهی برای کمک و امداد رسانی به استان لرستان اعزام شده‌اند.

ارسال کمک به لرستان و خوزستان

ستوده تصریح کرد: اقلامی برای کمک به استان‌های لرستان و خوزستان فرستاده‌ایم و تا امشب نیز دومین محموله از استان بوشهر ارسال خواهد شد.

وی گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای مقابله با سیل و کمک به مردم استان بوشهر و استان‌های همجوار بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

ستوده بیان کرد: به همین منظور امروز با تشکیل جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان آخرین وضعیت و اقدامات کمک رسانی به هموطنانمان در استان‌های لرستان و خوزستان بررسی خواهد شد و تصمیمات و تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر