جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۲۶۷
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: با تمهیدات صورت گرفته در فصل تابستان روستاهای شهرستان دشتی کمبود آب نخواهند داشت.

به گزارش فکرشهر از مهر، روح الله طاهریان پور بعد از ظهر یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات آب شهرستان دشتی اظهار داشت: با توجه به فصل گرما و افزایش مصرف آب تأمین و انتقال توزیع آب دو موضوعی بود که در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا تاکنون تصمیمات خوبی گرفته شده است.

وی افزود: در زمینه تأمین عمدتاً در حوزه حفر چاه‌ها و کف شکنی چاه‌ها موجود و پایدار کردن آب از ورودی‌های اصلی انشعابات تمرکز کردیم.

طاهریان‌پور ادامه داد: برای رفع مشکل آب بادوله به زودی دو حلقه چاه حفر و کف شکنی و دو حلقه چاه دیگر نیز در سنا و چاهگاه کف شکنی می‌شود.

وی از اجاره چند حلقه چاه تا پایان اردیبهشت خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر ۹ پروژه مهم آبرسانی در سطح شهرستان در دست اجرا است که تلاش داریم تا قبل از فصل تابستان تکمیل و به بهره برداری برسد.

طاهریان همچنین از مدیریت مصارف غیر ضروری خبر داد و گفت: با این اقدامات صورت گرفته پیش بینی می‌شود در این شهرستان مشکلات آب به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: همچنین تلاش داریم تا پایان فروردین ماه آب‌شیرین‌کن ساحلی را به سرانجام برسانیم و انتظار داریم مردم نیز در مصرف آب صرفه جویی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر