چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر:
کد خبر: ۵۴۲۷۱
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: 10 موکب از استان بوشهر اعلام آمادگی کرده‌اند تا با حضور در مناطق سیل‌زده به مردم خدمات ارائه دهند.

به گزارش فکرشهر، عبدالرضا مطاف در گفتگو با فارس، اظهار داشت: در پی دریافت ابلاغ ستاد بازسازی مرکز کشور مبنی بر مشارکت همه جانبه آحاد مردم به ویژه موکب‌داران اربعین حسینی همانطوری که در بحث حماسه اربعین پذیرای زایرین و زوار گرامی سالار شهیدان بودند الان هم در این بخش داخلی و حادثه سیل که برای سه استان کشورمان پیش آمده به آن مناطق اعزام می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر افزود: تاکنون 10 موکب اعلام آمادگی کردند که احتمال دارد یا تجمیع به موکب‌های بزرگ‌تر و یا اینکه قالب فعلی حفظ کنیم و با کمک‌های مردمی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد به آن مناطق اعزام شوند.

وی بیان کرد: اعزام نیروی انسانی و آشپز و کسانی که بتوانند پخت غذا و پذیرایی از مردم سیل‌زده داشته باشند در قالب موکب‌های اربعین سازماندهی می‌شوند و یک اکیپ هم دو شب قبل به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند.

مطاف تصریح کرد: یکی از اکیپ‌های استان بوشهر در قالب نانوایی و تهیه نان گرم در حال حاضر در شوشتر استان خوزستان مستقر شده و امیدواریم تا پایان رسیدگی به سیل‌زدگان بتوانیم خدمات خوبی را به مردم آن مناطق ارائه دهیم و اعزام موکب‌داران 15 روزه و یک ماهه است.

وی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم به این موکب‌ها و مجموعه نمایندگان ستاد بازسازی در سراسر استان کمک کنند افزود: مسیر کمک رسانی در جلسه دیروز ستاد اربعین مشخص شد و از طرف موکب‌داران و اکیپ‌ها خواهد بود و این حرکت مردمی باید ادامه داشته باشد و بخش دولتی هم در زمینه ترابری و سوخت و همراهی و آن مایحتاجی که  نیاز است  با نرخ دولتی تهیه و در اختیار موکب‌ها قرار داده می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر با اشاره به اینکه هر کمکی که در استان بوشهر در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات قرار بگیرد سریعا به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود بیان کرد: در شرایط کنونی همه باید کمک کنیم تا مشکلات سیل‌زدگان رفع شود.

مطاف تأکید کرد: همان‌طور که در ایام اربعین شاهد حرکتی جهادی از سوی مردم  و پشتیبانی از موکب‌ها در بعد برون مرزی هستیم  امروز هم در درون کشور به منظور خدمت‌رسانی به همین مردمی که در راستای اربعین حسینی از موکب‌ها پشتیبانی می‌کنند و الان دچار حادثه شده‌اند باید حمایت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر