چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۲۹۲
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: نبود نگارخانه از دغدغه‌های اصلی هنرمندان شهرستان تنگستان است که تلاش می‌کنیم این نیاز را برطرف کنیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالحسن رفیعی پور یکشنبه‌شب در نشست با هنرمندان شهر اهرم اظهار داشت: هنرمندان از تأثیرگذارترین اقشار جامعه هستند و خیلی از مشکلات و امور جامعه در قالب هنر به خوبی بیان می‌شود و تأثیر آن بیشتر خواهد بود.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه هنرمندان با اجرای برنامه اوقات فراغت افراد جامعه را پوشش می‌دهند تصریح کرد: هنرمندان با اجرای برنامه‌های مختلف هنری چه شعر، کمدی، موسیقی، تئاتر طنز و نمایش تأثیر گذاری خود را در جامعه به نمایش می‌گذارند و دولت تدبیر و امید نیز نگاه ویژه و حمایت‌گری از هنر و هنرمندان دارد و یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های ما در شهرستان توجه به زیرساخت‌های هنری است که بتوانیم در این زمینه توجه بیشتری داشته و نیازمندی‌های این حوزه را برطرف کنیم.

رفیعی‌پور با اشاره به اینکه حضور نشریه بیرمی در شهرستان بسیار خوب و تأثیر گذار است ادامه داد: ادارات شهرستان می‌بایستی با دادن آگهی و اشتراک پذیری به تنها نشریه مکتوب و تأثیر گذار شهرستان کمک کنند.

ظرفیت بالای هنری تنگستان

وی با اشاره به اینکه دغدغه همه هنرمندان شهرستان عدم توجه به هنر و مهاجرت و کاهش هنرمندان در شهرستان است افزود: تنگستان دارای ظرفیت بسیار بالایی در همه حوزه‌ها است به ویژه در حوزه هنر و هنرمندی که نیاز است بیشتر بها داد شود.

رفیعی پور با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های هنرمندان نبود نگارخانه در شهرستان است بیان داشت: تلاش خواهیم کرد با اختصاص بودجه برای احداث نگارخانه تنگستان در سال جاری دغدغه چندین ساله هنرمندان با رضایت از اجرایی شدن احداث این نگارخانه پایان دهیم.

فرماندار تنگستان یاد آورد شد: با توجه به اینکه اولویت‌های زیادی در شهرستان وجود دارد باید اندیشیده شود که کدام اولویت می‌تواند در توسعه و پیشرفت روز افزون تنگستان نقش بیشتری ایفا کند.

این مقام عالی دولت در تنگستان با اشاره به اینکه شهرستان دارای پتانسیل و ظرفیت زیادی در حوزه‌های گردشگری و تفریحی در منطقه خائیز، ساحل دلوار و آبگرم اهرم است ادامه داد: جایگاه هنر و هنرمندی می‌تواند تأثیر خیلی زیادی در حوزه معرفی شهرستان به عنوان یک منطقه گردشگری و تفریحی داشته باشد.

معرفی هنرمندان شهرستان

وی بیان داشت: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری ما در تنگستان این است که بتوانیم با همکاری و همیاری شوراهای اسلامی، شهرداری‌ها و هنرمندان شهرستان را بیشتر معرفی کنیم.

فرماندارتنگستان با اشاره به دغدغه امروز هنرمندان شهر اهرم برای برگزاری جشنواره تئاتر طنز استانی در شهر اهرم عنوان داشت: از برگزاری جشنواره تئاتر طنز استانی در شهر اهرم با همکاری شورا و شهرداری به صورت جدی پشتیبانی خواهیم کرد.

وی افزود: در کمیته برنامه ریزی سال جاری شهرستان اعتبار لازم جهت تجهیز فرهنگسرای اهرم، تکمیل فرهنگسرای دلوار و پلاتو اختصاص خواهیم داد تا بتوانیم دغدغه هنرمندان شهرستان را پاسخگو باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر