چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۳۰۰
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۴

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش پوشش ابر و وقوع بارش پراکنده باران در استان بوشهر برای امشب و فردا خبر داد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در ارتباط با آخرین وضعیت آب و هوایی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا طی امروز است.

وی اضافه کرد: طی امشب و فردا با گذر موج کم دامنه ناپایدار از تراز میانی جو، در برخی ساعات با افزایش پوشش ابر وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای در برخی نقاط استان عمدتاً مناطق شمالی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین در هنگام وزش تندباد لحظه‌ای، ارتفاع موج دریا به طور لحظه‌ای افزایش و خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود.

وی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و از اواخر وقت افزایش ابر و از بامداد فردا در برخی نقاط عمدتاً مناطق شمالی و مرکزی، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و احتمال وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا با احتمال وزش تندباد تا ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا امروز در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر، فردا در همه قسمت‌ها ۶۰ تا ۱۲۰ و طی ساعاتی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر