پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۳۳۹
سه‌شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۸

فکرشهر: بخشدار بردخون گفت: سپاه پاسداران از ابتدای تشکیل در همه عرصه­‌ها و جبهه‌­ها حضور داشته و مدافع راستین حریم حق و ولایت بوده است.
 

به گزارش فکرشهر از فارس، علی اخلاقی امروز در دیدار با فرمانده حوزه مقاومت کربلای بردخون اظهار داشت: سپاه پاسداران از ابتدای تشکیل در همه عرصه­‌ها و جبهه‌­ها حضور داشته و مدافع راستین حریم حق و ولایت بوده است.

بخشدار بردخون افزود: نام سپاه و پاسداران با نام حضرت امام حسین(ع) و میلاد آن حضرت گره خورده و این افتخاری بزرگ برای آنان است تا با الهام از نهضت عاشورا و پیروی از سیره سالار شهیدان، در مسیر ایثار و شهادت گام بردارند.

وی با محکومیت بیانیه اخیر رئیس جمهور آمریکا در زمینه تروریستی نامیدن سپاه پاسداران، اضافه کرد: سپاه پاسداران فرزندان راستین ملت ایران هستند و برای دفاع از ارزش­‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کرده‌اند و برای عمران و آبادانی کشور و کمک به محرومان جهان می‌کوشند.

اخلاقی سپاه را دشمن اصلی تروریست‌ها دانست و گفت: مواضع نابخردانه دشمنان موجب اتحاد مردم و مسؤولان و انسجام گروه‌­های سیاسی می‌شود و شکست و خواری دشمن را به دنبال دارد.

گفتنی است در این دیدار که تعدادی از مسؤولان بخش نیز حضور داشتند از تلاش­‌ها و فعالیت‌­های حوزه مقاومت کربلا تقدیر شد و با تقدیم لوح و هدایایی از فرمانده حوزه و پاسداران شاغل تجلیل شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر